Gjest Candra Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Noen som vet saann ca hvor mye?
Chianty Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Husker ikke i farten, men når du kjøper sekken med for hunden skal ha, står det på sekken. Anbefalt dose !!
Ecolia Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Jeg føler ikke veiledningen på pakken til noen av mine.. jeg gir en mengde, ser hvor mye de spiser og om de blir for feite eller for tynne. Det er ikke så vanskelig Du kan godt ta utgangspunkt i veiledningen - men ikke følg den slavisk.
Chianty Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Jeg føler ikke veiledningen på pakken til noen av mine.. jeg gir en mengde, ser hvor mye de spiser og om de blir for feite eller for tynne. Det er ikke så vanskelig Du kan godt ta utgangspunkt i veiledningen - men ikke følg den slavisk. Nei, selvfølgelig, men en veiledning. Spørs også å hvor stor hund dette er også da
Gjest lunacy Skrevet 28. september 2008 #5 Skrevet 28. september 2008 Som de andre sier kan du ta utgangspunkt i veiledningen på forsekken, er bikkja i godt hold kan du legge deg midt på og lavere ut fra veiledningen, og er den noe tynn kan du legge deg midt på og høyere Slik gjør jeg med mine ihvertfall.
pantera Skrevet 28. september 2008 #6 Skrevet 28. september 2008 Pleier å stå sånn ca. på pakken når man kjøper fôr. Noen hunder legger på seg veldig lett, noen gjør det ikke (slik som min hund). Derfor får hun mer enn det som står på pakken, siden hun har så høy forbrenning og er så aktiv. Du må nesten se det litt ann.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2008 #7 Skrevet 3. oktober 2008 Pass på at du gir anbefalt type for til labrador. Labradorvalper skal ikke ha boksemat, kun tørrfor. Rådfør deg med veterinær/oppdretter/andre bransjefolk. Vår hund fikk problemer med øynene (de rant) resten av livet fordi han fikk for mye boksemat som liten (vi syntes synd på ham når han skulle spise bare det kjedelige tørrforet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå