Gå til innhold

Markblomster i brudebuketten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!

Det er enda en god stund til det er min tur til å bli gift (juni 2004), men noen tanker er det da allerede lov til å gjøre seg! Eller hva, Anitacath :lol:

Helt fra jeg var liten, har jeg hatt lyst til å ha en brudebukett bestående av markblomster! I og med at vi skal gifte oss i juni burde det jo være nok blomster å ta av, men tror dere egentlig at det er gjennomførbart? Og tror dere det kommer til å se fint ut? Enkelt er bra, men kanskje blir det litt vel enkelt? Er det noen som kjenner blomsterhandlere som lager brudebuketter av markblomster?

Jeg setter pris på alle tilbakemeldinger! Ha en fortsatt fin 2. pinsedag!

:vinke: Amelie

Videoannonse
Annonse
Gjest Madden
Skrevet

En veninne av meg hadde markblomster i buketten sin! hun plukket selv blomstene, som hun senere leverte til blomsterdekoratøren som forbandt dem nydelig sammen med tilbehøret hun hadde valgt i blomsterforretningen!! kjempeflott bukett...

Synes selv at markblomster er helt nydelige, og kunne godt tenke meg å bruke det i buketten...forglemmegei for eksempel.... :D

Du skal nok se at det går helt fint an å ordne! snakk med en blomsterdekoratør for å avtale hvordan det kan løses best mulig!

Lykke til!! :D

Skrevet

Min søster hadde brudebukett av selvplukkede markblomster. Det var en 4-5 jentersom var ute kvelden før bryluppet og plukket blomster.

Prestekrager - blåklokker - rødkløver - også noe gult.......husker ikke navnet akk nå.

Buketten var helt nydelig. Og hennes lille datter fikk også en lignende bukett i en liten kurv! 8)

Skrevet

Tror det kan bli kjempefint hvis du legger litt arbeid i det!

Skrevet

Som de andre sier.

Det går veldig bra. :P

Skrevet

Markblomster er kjempe søte i seg selv, og passer utmerket i en brudebukett..(også som kirkepynt og borddekorasjoner)

Det ville blitt en utrolig bukett..........!!! :D

Du får sikkert hjelp , hvis du ikke vil lage den selv....... :vinke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...