Gå til innhold

Nekter meg egensex!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Gladjenta_*
Skrevet

Hei jeg er sammen med en fantastisk deilig og omsorgfull mann, han setter pris på meg, han vil gifte seg med meg, han gir meg masse oppmerksomhet, er øm og snill. Han sier han elsker meg hver dag og han savner meg fort om jeg er borte osv..

Det som jeg synes er leit er at han nesten ikke kan akseptere at jeg feks onanerer älene.

Før vi ble sammen , så sendte vi videoklipp til hverandre når vi runket/fingret, og hisset oss opp på det. Nå da vi er blitt sammen , så vil han kun at jeg onanerer om han gjør det samtidig, at vi gjør det sammen, i senga, på webcam , om han er borte, eller tlfsex, og at vi da kan sende klipp til hverandre.

I går sendte jeg han ett klipp der jeg onanerte og kom, og da ble han nesten skuffet!!

Trodde han likte det jeg!

Men da sier han at han bare vil vi skal gjøre det sammen eller om vi ikke er sammen, at vi gjør det ilag på cam eller tilf da, eller sender samtidig klipp til hverandre!

Forholdet vårt begynte med sex, for jeg elsker sex og tenkte at jeg kom til på få det topp med denne karen sexuellt. Og ja vi har det fantastisk sammen i senga, han vil utforske med meg og han vil la seg underkaste.

Men det føles som feil når jeg ikke kan onanere uten at han gjør det, enda jeg sender klipp til han om det!

Han er også veldig engstelig om jeg er ute på byen og redd jeg skal finne meg en ny da. Har han veldig dårlig selvtillit eller?

Dette er vel ikke normalt?

Takknemlig for svar og kanskje noen andre jenter som har erfaring med slike menn?

Mvh Gladjenta :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke verre enn å gjøre det når du er alene, og la være å nevne noe for ham.

Skrevet

Kan godt hende at han sliter med usikkerhet/dårlig selvtillit.

Hadde jeg vært deg, hadde jeg onanert uansett. Han har jo ikke noe han skulle ha sagt, og det er ikke DIN feil at han ikke er der så han kan tilfredsstille deg :P

Gjest StockDama
Skrevet

Eneste jeg kunne sagt til det er "ærlig talt.....skjerp deg...".

Han kan da ikke nekte deg å onanere, det blir for dumt.

Gjest Gjest_Gladjenta_*
Skrevet
Trenger du fortelle han det da?

Nei nå skal jeg ikke gjøre det, men det var jo det at jeg sendte en video av min orgasme til han , som gjorde at han ble skuffet :(

Hvorofr var han ikke slik før vi ble sammen?

Hvorfor skal gutter endre seg når man blir sammen med dem.Irriterer meg!

Skrevet

Tråden er ryddet.

- Nigo (mod)

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Snakk med han om det. Utan å dømme. Spør han om ting, og la han snakke ferdig. Fortel også korleis du har det, men utan å antyde at dine kjensler er viktigare enn hans. Snakk med HAN, dette handlar jo om dykk to. :)

Skrevet

"Det som jeg synes er leit er at han nesten ikke kan akseptere at jeg feks onanerer älene."

"Nekter meg egensex"?

I hvilken posisjon står han til å kunne nekte deg noe som helst??

Og at han "nesten ikke kan aksepter at jeg feks onanerer alene"..?? Wtf? En ting er at han ikke trenger å like det, men å nekte deg det er litt drøyt i min verden.

Prat med han og finn ut hva som virkelig er problemet. Hvor skoen egentlig trykker.

Lykke til

Gjest Gjest_Gladjenta_*
Skrevet
"Det som jeg synes er leit er at han nesten ikke kan akseptere at jeg feks onanerer älene."

"Nekter meg egensex"?

I hvilken posisjon står han til å kunne nekte deg noe som helst??

Og at han "nesten ikke kan aksepter at jeg feks onanerer alene"..?? Wtf? En ting er at han ikke trenger å like det, men å nekte deg det er litt drøyt i min verden.

Prat med han og finn ut hva som virkelig er problemet. Hvor skoen egentlig trykker.

Lykke til

Nei jeg formulerte meg litt feil, han sier jo at han ikke kan nekte meg det, men at han ikke vil det.

Skjønner ikke hvorfor han ikke vil det da. Det eneste han har sagt er at exn var utro og at han derfor er så redd for at jeg skal gjøre det samme og forlate han. Men jeg føler at det blir feil at jeg skal lide for at exn hans ikke klarte å holde seg tro mot han . Det har jeg sagt til han også

Skrevet

Skjønner du er frustrert ang dette. Og kjempebra at du sa fra ang at du ikke skal lide for eksens tabber.

Jeg (som deg) skjønner heller ikke hva han har i mot egensexen din. Kansje han er redd du fantasere om andre når du onanerer, og at han ikke er nr 1 for deg? Siden han sier han er redd du skal være utro og forlate han, mener jeg.

Men det er ett stykke fra å onanere og være utro.

I mine ører høres han usikker ut som du sier. Men sier det igjen..:Prat med han. Komunikasjon er uhyre viktig dersom ett forhold skal fungere.

Gjest Gjest_Gladjenta_*
Skrevet
Skjønner du er frustrert ang dette. Og kjempebra at du sa fra ang at du ikke skal lide for eksens tabber.

Jeg (som deg) skjønner heller ikke hva han har i mot egensexen din. Kansje han er redd du fantasere om andre når du onanerer, og at han ikke er nr 1 for deg? Siden han sier han er redd du skal være utro og forlate han, mener jeg.

Men det er ett stykke fra å onanere og være utro.

I mine ører høres han usikker ut som du sier. Men sier det igjen..:Prat med han. Komunikasjon er uhyre viktig dersom ett forhold skal fungere.

Ja det kan jo faktisk være at han er redd jeg skal fantasere om ande, men det gjør jeg ikke. Har spurt han ut om hvorfor men han sier bare at han vil at vi skal gjøre det ilag. Han vil ikke si at det er noen grunn for det. Han synes vel det er flaut å snakke om det kanskje. Men takk for svar :)

Skrevet

Vi hører jo stadig om jenter som ønsker å nekte gutten sin å onanere. Uansett så er det din kropp. Du bestemmer vel hva du selv skal gjøre med kroppen din, så lenge du ikke involverer andre personer!

Dessuten bør han jo være glad at du tar saken i egne hender når du er "nøden", istedet for å være utro.

Skrevet

Trenger du å si at du har gjort det da?

det er din kropp, ikke hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...