Gå til innhold

Hvor ofte støvsuger du madrassene dine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, emnet sier det meste.

Dette temaet kom opp under en samtale med noen jeg kjenner. hun støvsugde madrassene sine hver 14 dag. Det gjør ikke akkurat jeg, så jeg lurer på om det er vanlig, eller er hun hysterisk eller er jeg heslig som ikke gjør det så ofte??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hver gang jeg skifter på sengen.

Da pleier jeg å rydde og stövsuge på soverommet uansett, så da tar jeg sengen også

Skrevet

Jeg er kanskje hysterisk også? :P

Jeg vasker, rydder soverrommet hver uke og skifter på sengen hver 14. dag samtidig som jeg støvsuger sengen.

Skrevet

Hysterisk?

Tviler på at du er det :)

Jeg liker å ha det reint der hvor jeg ligger å sover og ikke trykke nesa mi nedi masse midd og stöv

Skrevet

Jeg støvsuger madrassen hver gang jeg bytter sengetøy, og det er hver uke. :)

Har en husstøvmidd-allergiker i huset, og hun merker det veldig godt hvis vi hopper over en uke.

Skrevet

Husstøv og midd - huden fletter seg på ryggen bare ved tanken på midd i sengen.. *grøss*

Skrevet

Da pleier jeg å rydde og stövsuge på soverommet uansett, så da tar jeg sengen også

:Nikke:

Skrevet

Jøss...

Det er noe jeg aldri gjør..

I så fall er det sporadisk hvert... sikkert... fjerde år eller noe sånt.

Men overmadrasstrekkene har jo blitt vasket av og til.

Skrevet

Slike linker får en til å ville stövsuge litt iallefall haha

Man blir jo aldri kvitt dem da, men det kan väre greit å ikke la dem få lov til å ta helt over :P

Skrevet

Det gjør jeg sjelden. Og ikke plages jeg av at sengemidden biter meg i rumpa eller gjør meg sjuk, heller.

• Liker 2
Skrevet

Okey, da er jeg vel litt heslig jeg da.

jeg vasker og støvsuger soverommet 1 gang i uka, men jeg støvsuger madrassene ca 2 ganger i året :rodme:

Får vel fram med støvsugeren da :sjenert:

Skrevet

Samme prosedyre her - hver uke er det rydding, skifting av sengetøy og støvsuging av både gulv og madrass. I tillegg hiver jeg overmadrass og dyner ut hver uke i sommerhalvåret, og kanskje en gang i måneden i vinterhalvåret.

Gjest Stjernedryss
Skrevet

Jeg er en av de som ikke er så nøye på det. Støvsuger kun madrassen hvis jeg ser det ligger bøss der. Eller skifter jeg vel ikke på senga mer enn en gang pr måned eller noe sånt. Midd er ikke noe jeg går å tenker på til vanlig, synes ikke de plager meg heller.

Skrevet

1-2 ganger i måneden. Skiter sengetøy 1-2 ganger/uke, skifter og vasker madrassbeskytter annenhver uke, støvsuger og snur overmadrassen og støvsuger selve madrassen minst én gang i måneden.

Skrevet

jeg er egentlig litt enig meg miley, midd er ikke noe du trenger og være hysterisk for, de biter deg ikke eller lever av blodet ditt.

de er egentlig ganske greie og nyttige kryp som renser sengen din for all den døde huden du etterlater deg, den renser også huden din for døde hudceller du ikke vil ha på deg.

med mindre du er allergisk for avføringen deres så er de ikke farlige!

du har til vanlig millioner av kryp på huden din som lever på deg og lever av død hud og andre ting som du ikke er i stand til og se med egne øyne!

you are NOT alone!

men og støvsuge madrassen og hive pute og dyne ut på lufting en gang i blant skader jo ikke:)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...