Gå til innhold

Negler

smile

Anbefalte innlegg

Hei!

Neglene mine knekker så altfor lett, de er så sprøe at de tåler svært lite. Jeg tar både vitaminer og lever sunt(håper jeg :) ) Er det noen som har noen hete tips? :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte en neglforsterkende lakk fra Depend på H&M. De har den sikkert på Vita, Cubus, Kappahl o.l. også. Kjøpte den egentlig bare fordi det stod at den også fikk neglene til å vokse fortere (har sterke negler fra før), og siden jeg har vært trofast neglebiter i ihvertfall 12 år (sluttet for noen uker siden!! :D *STOLT!!*) så tenkte jeg at den var verd å prøve ut for å gi neglene en liten boost, eller noe i den duren... :)

Kanskje verd et forsøk? :roll:

Ellers så fant jeg noe her -> http://www.womenfitness.net/beauty/handfee.../what-to-do.htm :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Junebug i. il

Neglene mine er blitt mye sterkere og lengre og mindre sprø/tørre etter at jeg begynte med Solaroil. Dette er en olje man masserer inn i neglebåndene og på neglen. Du får kjøpt den hos neglesalonger og parfymerier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale neglproduktene til ArtDeco!

De har forskjellige produkter tilpasset hvilken type negl du har.

Mine knekker fordi de er myke, hvis dine knekker fordi de er tørre og sprø vil ikke dine negler bli bedre av å bli behandlet med det samme som mine.

De har en brosjyre som hjelper deg å stille "diagnosen" for dine negler, og finne de riktige produktene.

Solar Oil har også hjulpet meg mye.

*Lisa*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Produktene på H&M og kappahl er kite pålitelige, og neglene dine vekser nok i sitt eget tempo uansett hvilket produkt du bruker..

Du burde nok høre på de to svarene over denne, så får du nok bedre resultat :blunke:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...