Gjest Gjest_Mika_* Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg er så sinnsykt lei av å lese innlegg om hvor mange kcal ditten og datten er, og dere spiser nok osv!! Meld dere inn i Grete Roedes vektklubb: www.vektklubben.no Denne er gratis, og dere kan sjekke selv hvor mye dere skal spise om dagen, og hvor mange kcal matvarer inneholder!
miamarlena Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Forumet heter kosthold og trening, så ikke les dersom du ikke er interessert!
Gjest Zia Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 Jeg er så sinnsykt lei av å lese innlegg om hvor mange kcal ditten og datten er, og dere spiser nok osv!! Meld dere inn i Grete Roedes vektklubb: www.vektklubben.no Denne er gratis, og dere kan sjekke selv hvor mye dere skal spise om dagen, og hvor mange kcal matvarer inneholder! Enig med deg, trådstarter.
The Kitten Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Jeg er så sinnsykt lei av å lese innlegg om hvor mange kcal ditten og datten er, og dere spiser nok osv!! Meld dere inn i Grete Roedes vektklubb: www.vektklubben.no Denne er gratis, og dere kan sjekke selv hvor mye dere skal spise om dagen, og hvor mange kcal matvarer inneholder! Hvorfor velger du å lese det da?
Rødtoppen86 Skrevet 26. september 2008 #7 Skrevet 26. september 2008 Vet du hva jeg blir lei av? Folk som klager på at andre folk spør om noe. Det er jo det et forum er til. Hvis man bare skal søke opp gamle tråder eller google, så blir det kjedelig. Skjønner at det kan være irriterende med samme tråder nedover på ei side, men folk er nysgjerrige og lurer på ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå