Gjest Gjest_Stjernekyss_* Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 Jeg trente knallhardt på onsdag (fra tid til annen trodde jeg lungene skulle brenne opp i brystet mitt), og har gradvis blitt mer og mer støl (kan ikke le uten å ynke meg ). Jeg har også begynt å få vondt i halsen og går med skjerf el gigante. I utgangspunktet tenker jeg at disse to tingene ikke har noe med hverandre å gjøre, og at det bare er stølheten som får meg til å føle meg dårlig, men formen føles virkelig bedriten, så jeg begynner nesten å lure på om jeg har klart å bli syk-syk. Jeg har ikke så mye erfaring med hardtrening enda, så jeg vet rett og slett ikke om det jeg føler er vanlig eller ikke. Noen som kan belyse virkeligheten for meg? (Skjønner selvfølgelig at dere her inne ikke er leger, og ikke kan vite hva sin skjer i kroppen min, men jeg mener på et mer generelt grunnlag som alle med treningserfaring kan svare på)
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #2 Skrevet 26. september 2008 Influensa merkes på kroppen.Du føler deg støl og stiv i leddene i tilegg til forkjølelse, vondt i halsen, feber...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå