Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ENDELIG! Fred å få!

Nå skal den irriterende eksen til typen min flytte vekk!

Skal bli så deiligt å sleppe å våkne til "eg elsker deg"-meldinger fordi ho såg han den dagen. Å sleppe å bli skjellt ut når me er ute på byen. Sleppe at ho baksnakker meg til fellesvenner.

åååh! No kan me endelig gå å spise på den resturangen ho jobbet på, uten å vere redd for å treffe på ho!

I 2 år no har ho holdt på sånn. Plaget oss når me går ut og plage oss på seine lørdagskvelder med meldinger. Ho klarte til og med å få tak i nr hans når han fekk seg jobbtelefon som ikkje var oppført nokon plass (skulle foresten likt å funne ut kven av hans venner som hadde gitt det til han, for han ville aldri i verden ha gjort det) :nei: . Han har gitt utallige beskjeder om at ho skal holde seg unna, men ho oppfører seg som ein galning. Men no forsvinner ho :D

Håper bare meldingene stopper :kjefte:

Måtte bare utrykke min glede :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ENDELIG! Fred å få!

Nå skal den irriterende eksen til typen min flytte vekk!

Skal bli så deiligt å sleppe å våkne til "eg elsker deg"-meldinger fordi ho såg han den dagen. Å sleppe å bli skjellt ut når me er ute på byen. Sleppe at ho baksnakker meg til fellesvenner.

åååh! No kan me endelig gå å spise på den resturangen ho jobbet på, uten å vere redd for å treffe på ho!

I 2 år no har ho holdt på sånn. Plaget oss når me går ut og plage oss på seine lørdagskvelder med meldinger. Ho klarte til og med å få tak i nr hans når han fekk seg jobbtelefon som ikkje var oppført nokon plass (skulle foresten likt å funne ut kven av hans venner som hadde gitt det til han, for han ville aldri i verden ha gjort det) :nei: . Han har gitt utallige beskjeder om at ho skal holde seg unna, men ho oppfører seg som ein galning. Men no forsvinner ho :D

Håper bare meldingene stopper :kjefte:

Måtte bare utrykke min glede :D

lykke til :-) men dessverre kan faktisk sms sendes over lengre avstander. selv her i nord norge.......

Skrevet

Hehe, grattis. Håper meldingene stopper da.

Skrevet
lykke til :-) men dessverre kan faktisk sms sendes over lengre avstander. selv her i nord norge.......

ja, men det er som regel bare når ho har sitt han ho sender meldinger. så nå når ho ikkje er her, så ser ho han ikkje, og då minker dei :D vertfall det eg håper på :D

Skrevet
No kan me endelig gå å spise på den resturangen ho jobbet på, uten å vere redd for å treffe på ho!

Hvorfor måtte dere gå på den restauranten hun jobber på? Ser at du skriver nynorsk..men kunne dere ikke reist litt lenger vekk? HVor langt ute i ødemarken bor dere egentlig?

Skrevet

Dette høres jo strålende ut :) Får håpe det blir bedre. Er jo veldig kjipt med innpåslitne ekser som prøver å ødelegge.

Skrevet
Hvorfor måtte dere gå på den restauranten hun jobber på? Ser at du skriver nynorsk..men kunne dere ikke reist litt lenger vekk? HVor langt ute i ødemarken bor dere egentlig?

Har det noke med saken å gjere? Er jo ikkje alle plasser der ein kan velge mellom hundrevis av resturanter, det betyr ikkje at det er langt ute i ødemarka fordet. Ho skriv jo at dei endelig kan gå på resturanten ho jobber på, ikkje at dei ikkje hadde andre valg og måtte før.

Skrevet
Har det noke med saken å gjere? Er jo ikkje alle plasser der ein kan velge mellom hundrevis av resturanter, det betyr ikkje at det er langt ute i ødemarka fordet. Ho skriv jo at dei endelig kan gå på resturanten ho jobber på, ikkje at dei ikkje hadde andre valg og måtte før.

Hårsår? Det finnes urbane som også har bodd i småe bygder.

Hvorfor MÅ man gå der man vet eksen er. og der hun faktisk jobber? Er det så viktig å gå på restaurant - der den fælen eksen jobber? Eller ville samboeren det?

Synes de bør jekke seg ned litt.

Skrevet

Hvorfor MÅ man gå der man vet eksen er. og der hun faktisk jobber? Er det så viktig å gå på restaurant - der den fælen eksen jobber? Eller ville samboeren det?

De måtte ikke det. Men hva om det var den ene restauranten som hadde den sinnsykt gode retten? Hadde det da ikke vært fint å gå dit og spise den retten uten at eksen var der og hang over skuldrene deres? Eller hva om det var den eneste kinarestauranten i byen, og paret ELSKER kinamat? De MÅTTE ikke gå, og gjorde det heller ikke, av frykt for å møte eksen, men de hadde veldig, veldig lyst. Og nå kan de endelig spise kinamat igjen! Drar det litt ut nå, men jeg håper jeg fikk fram et slags poeng..

Til ts: lykke til. :)

Skrevet
De måtte ikke det. Men hva om det var den ene restauranten som hadde den sinnsykt gode retten? Hadde det da ikke vært fint å gå dit og spise den retten uten at eksen var der og hang over skuldrene deres? Eller hva om det var den eneste kinarestauranten i byen, og paret ELSKER kinamat? De MÅTTE ikke gå, og gjorde det heller ikke, av frykt for å møte eksen, men de hadde veldig, veldig lyst. Og nå kan de endelig spise kinamat igjen! Drar det litt ut nå, men jeg håper jeg fikk fram et slags poeng..

Til ts: lykke til. :)

Og så skulle eksen gått fra jobben....og levd på vann og brød?!

Skrevet
Og så skulle eksen gått fra jobben....og levd på vann og brød?!

Det var det da ingen som sa. Poenget her er jo at det er fint for ts og hennes kjæreste at eksen flytter, så de slipper å unngå restauranten der hun jobbet, få meldinger fra henne når hun har sett ham på byen, etc.

Skrevet

E ikkje hårsår, men kjenner både trådstarter og samboeren godt og veit kor vanskelig dette med eksen har vert for dei.

Utenom den resturanten har vi 4 stk som ikkje er pizza, kebab eller burgersresturanter, da begrenser seg litt då.

Skrevet

da blir det godt å bli kvitt henne !

håper bare sms`ene slutter også !!

Skrevet

Nå har eg ikkje skreve at me har vert der, for me har unngått den plassen pga ho. eg skreiv at no kan me endelig gå der.

Og ja eg bur kanskje litt ut i ødemarken så det er ikkje haugavis med restauranter her, så derfor skal det bli litt deiligt å ha fleire valg.

Skrevet

Siden du er så ivrig med å svare og kverulere, så bør du kanskje lese innlegget mitt ein gang til sånn at du ser at du har lest eller oppfattet feil. Som sagt, me har ikkje gått der, og det pga eksen. Altså me har unngått den plassen, IKKJE gått på resturanten ho jobber på. Det vil da sei DU HAR LEST FEIL!

Jekk deg ned selv....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...