Gjest Gjest Skrevet 26. september 2008 #1 Skrevet 26. september 2008 fekk mensen 9.sept veka etter på 16 og 17 så hadde eg ein del slim. Kan det ha vert eggløysning? Men så komme tvisten her då tirsdag denna veka fekk eg og slim og har eg ennå..Lure litt på om noken har vert borti noko liknande.. kan jo ikkje ha hatt eggløysning 2 gonger denna perioden.
Sans Skrevet 28. september 2008 #2 Skrevet 28. september 2008 Kroppen kan gjøre seg klar til eggløsning, med slim og alt, uten å "få det til". Så prøver den på nytt. Så i løpet av en syklus kan du ha flere perioder med "fruktbare symptomer", men eggløsningen er kun en gang (evt flere, men da i løpet av noen timer samme dag). Med andre ord kan det hende du ikke hadde eggløsning første gangen, men har det nå. F.eks. Men det går også an å ha litt varierende symptomer etter eggløsning, pga hormonnivåene i kroppen, men da er du ikke fruktbar. Så lenge du ikke vet når du hadde eggløsning, så vet du jo heller ikke hva som gjelder for deg... Det går an å ta basaltemperaturen hver morgen med en gang du våkner, og da vil du oppdage en tempøkning når el har vært.
NemoLinn Skrevet 1. oktober 2008 #3 Skrevet 1. oktober 2008 Du kan også ta i bruk eggløsningsmonitor for å finne ut om du har El eller ikke. Jeg synes det er enklere å bruke enn å måle temperaturen min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå