Gå til innhold

Shopping i London:)

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Dette passer vel mer inn her enn under "reiseliv"...:

Jeg ble så glad isted, da jeg leste at Victoria`s Secret finnes i London. Da må jeg altså ikke reise til USA for å kjøpe nydelig undertøy, tenkte jeg (liker ikke å bestille på nettet...).

Men er det egentlig undertøy de selger i den butikken i London..? Eller er det bare shampoo, parfymer, velværeprodukter?

Jeg elsker Forever21. Det er så mange fine klær der!

Men handler aller, aller mest hos H&M. Hender også jeg finner noe hos Vero moda, Gina tricot, cubus, og går ikke av veien for å titte innom bruktbutikker. :)

Hvilke butikker i London vil jeg like da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har aldri skjønt hva som er så stort med Zara og Mango? Jeg har aldri funnet noe på Zara, og i går var jeg også innom en Zara-outlet uten å finne så mye som et belte jeg likte. Mango har noe fint, men prisene kan til tider være rimelig avskrekkende.

Top Shop er vel en gjenganger blant manges favoritter i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg ikke hvilken klesstil du liker (kjenner ikke Forever 21).

Jeg synes Miss Selfridge pleier å ha en del fine ting. Topshop ble nevnt, og de har masse (hovedbutikken på Oxford Circus er visst helt gigantisk..!)Urban Outfitters har også kule ting.

Zara og Mango har vi jo her i Norge også, så kanskje ikke så spennende å gå dit i London (?)

Dersom du liker den mer klassiske stilen, kan du forsøke Next, Principles, Dorothy Perkins. Oasis er en del rimeligere enn i Norge. Debenhams er bra for selskapstøy og finere kjoler. Warehouse har en del trendy og en del klassisk. (Principles og Warehouse finnes jo i Oslo nå også, men de i London er nok betydelig større)

Dersom du liker bruktbutikker, er London perfekt! Jeg kan ikke anbefale noen spesielle, men om du søker på Google, finner du masse. Se f.eks. her: http://www.google.no/search?hl=nn&q=vi...ondon&meta=

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...