Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Del Skrevet 25. september 2008 Dette passer vel mer inn her enn under "reiseliv"...: Jeg ble så glad isted, da jeg leste at Victoria`s Secret finnes i London. Da må jeg altså ikke reise til USA for å kjøpe nydelig undertøy, tenkte jeg (liker ikke å bestille på nettet...). Men er det egentlig undertøy de selger i den butikken i London..? Eller er det bare shampoo, parfymer, velværeprodukter? Jeg elsker Forever21. Det er så mange fine klær der! Men handler aller, aller mest hos H&M. Hender også jeg finner noe hos Vero moda, Gina tricot, cubus, og går ikke av veien for å titte innom bruktbutikker. Hvilke butikker i London vil jeg like da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Parfumfreek Skrevet 26. september 2008 #2 Del Skrevet 26. september 2008 Zara og Mango har mye fint, og er ikke så dyrt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomull Skrevet 26. september 2008 #3 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har aldri skjønt hva som er så stort med Zara og Mango? Jeg har aldri funnet noe på Zara, og i går var jeg også innom en Zara-outlet uten å finne så mye som et belte jeg likte. Mango har noe fint, men prisene kan til tider være rimelig avskrekkende. Top Shop er vel en gjenganger blant manges favoritter i London. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tante fiolett Skrevet 26. september 2008 #4 Del Skrevet 26. september 2008 Nå vet jeg ikke hvilken klesstil du liker (kjenner ikke Forever 21). Jeg synes Miss Selfridge pleier å ha en del fine ting. Topshop ble nevnt, og de har masse (hovedbutikken på Oxford Circus er visst helt gigantisk..!)Urban Outfitters har også kule ting. Zara og Mango har vi jo her i Norge også, så kanskje ikke så spennende å gå dit i London (?) Dersom du liker den mer klassiske stilen, kan du forsøke Next, Principles, Dorothy Perkins. Oasis er en del rimeligere enn i Norge. Debenhams er bra for selskapstøy og finere kjoler. Warehouse har en del trendy og en del klassisk. (Principles og Warehouse finnes jo i Oslo nå også, men de i London er nok betydelig større) Dersom du liker bruktbutikker, er London perfekt! Jeg kan ikke anbefale noen spesielle, men om du søker på Google, finner du masse. Se f.eks. her: http://www.google.no/search?hl=nn&q=vi...ondon&meta= Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thunderbat Skrevet 15. november 2009 #5 Del Skrevet 15. november 2009 Søsteren min bor og studerer i England, og hun anbefaler New Look Litt som H&M, Forever 21 o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå