Gå til innhold

John Frieda Ocean Waves

Ana

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd denne?? Eventuelt KMS Turnstyle Beach Head??

Synes det er kult med litt sånn rufsete 'beach-hair', har av og til laget en lignende effekt på håret mitt, brukt voks eller gele og tvinnet håret.

Har iallefall lyst til å prøve en saltvannspray, og har hørt delte meninger om disse...noen som vet hvilken type hår de passer for??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker av og til KMS turnstyle når jeg vil ha en sommerlig look.

Gir et rufsete og "tilfeldig" resultat som holder lenge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler dere at håret blir veldig fett av dette? Er det slik at hodeputen kan bli ekkel og dere MÅ vaske håret neste dag?

Jeg kan ha en del stæsj i håret mitt, men voks gjør at det bare virker fett. Selv bare bittelittegrann voksspray...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg bruker den fordi det lukter så veldig godt! Det som jeg gjør etter å ha vasket håret, er å spraye den jevnt på hodet, og deretter tar jeg deler av håret og ruller det og fester det. Vent litt, og gjerne bruk litt varme fra hårføne. Etterpå blir det like fint som du har nettopp badet-fint, litt røffe bølger!! Må unansett vasker håret mitt hverdag, sånn er det bare. Synes ikke Ocean Waves virker så fett jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette spesielt for blondt hår?John Frieda har jo en hel serie for blondiner.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mona Lisa

Blir håret stivt og "hårsprayaktig" av ocean wawes eller? Er så lite fan av sånn hardt hårsprayhår, men bølger høres jo fristende ut :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...