Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg har truffet 2 flotte menn.... Vært på date med begge, og har avtalt ny date med begge.... Ingen av de har spurt om jeg dater flere.. Jeg tenker, fra mitt perspektiv, at det er greit å gjøre frem til jeg vet hva jeg vil... Ingen forpliktelser, har ikke sex med noen av de... Tenker jeg feil?? Venninnene støtter meg, mens kamerater - som ofte gjør det samme selv, ikke synes noe om det... Det er ikke mange som vet dette - selv om det kanskje virker sånn i den forrige setningen!! Hvis en av de spørr, svarer jeg selvfølgelig ærlig - men er redd for å velge bort en allerede - og så viser det seg at det er feil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 25. september 2008 #2 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg synes absolutt ikke det er feil. De fleste, eller mange gjør nok som deg. Det er det som er poenget med en date mener nå jeg da. Å finne ut om han/hun er noen man har kjemi med og liker osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. september 2008 #3 Del Skrevet 27. september 2008 jeg dater 5 menn om dagen. ikke hatt sex med noen av dem, men dreier seg om hvem man ønsker å bli bedre kjent med. Jeg er selvfølgelig åpen og ærlig om dette og sier det som det er om de spør, luker vekk etterhvert som jeg oppdager sider jeg ser er uforenelige med de ønsker jeg har om en fremtidig partner. hvorfor ta den første og beste? det handler selvfølgelig om kjemi, men vil likevel ikke ha en ansvarsløs totalavhengig type som ikke har noe eget liv kjemi eller ei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tidemand Skrevet 27. september 2008 #4 Del Skrevet 27. september 2008 Også er det jo en fantastisk mulighet til og spise gratis middag nesten hele uken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_kate_* Skrevet 27. september 2008 #5 Del Skrevet 27. september 2008 I USA er det omtrent forventet at man dater flere, helt til det er enighet om at dere er "exclusive". Vi har jo litt annen datingkultur her i fedrelandet, men jeg tror det i høy grad er akseptert at man dater flere. Om de du dater liker det er jo en annen sak.. derfor ville jeg ikke fortalt det, med mindre de spør såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. september 2008 #6 Del Skrevet 30. september 2008 Venninne dine støtter deg fordi de vet at en date ikke er det samme som sex, mens kameratene dine ikke støtter deg fordi de tenker at en date = mulighet for sex. Min erfaring er at når du dater flere samtidig klarer du ikke å gjøre deg opp en mening om hvem av dem du liker best før det er for sent. Jeg har heller aldri blitt sammen med noen som jeg har "datet", hele datingsekvensen blir litt kunstig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå