Gjest BR Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har langt, fint, helt superstritt hår. Det er kjempeglatt, og henger bare rett ned, vil ikke holde opp i noen frisyrer eller noe, hårspenner o.l glir bare ut. Finnes det noe jeg kan bruke i håret for å gi det litt mer tekstur, både når jeg går med det løst, og som jeg kan bruke når jeg skal sette det opp?? Har prøvd med vanlig skum og sånt, men synes ikke det hjelper noe særlig...
Lillebi Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Hmm.. I hvert fall ikke bruk balsam. Skum pleier å funke på mitt hår da...
Gjest Étoile Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 Prøv Redken Headstrong shampo balsam og treatment, fungerer bra på mitt hår som også lett blir kjempeglatt... Av stylingprodukter er Tigi Smalltalk super til å få mer volum og gjøre det lettere å forme håret slik du vil ha det.
Tweetie_20 Skrevet 9. juni 2003 #4 Skrevet 9. juni 2003 Jeg har langt, fint, helt superstritt hår. Det er kjempeglatt, og henger bare rett ned, vil ikke holde opp i noen frisyrer eller noe, hårspenner o.l glir bare ut. Finnes det noe jeg kan bruke i håret for å gi det litt mer tekstur, både når jeg går med det løst, og som jeg kan bruke når jeg skal sette det opp?? Har prøvd med vanlig skum og sånt, men synes ikke det hjelper noe særlig... Dette hørest veldig ut som mitt hår!Har akkurat samme problem..det er umulig å sette opp og blir flatt uten volum..irriterende fenomen! 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå