Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hjalp for meg. Dere bør kanskje kontakte kundeservice?

• 2 uker senere...
Skrevet

Ai da, nå fikk jeg for eksempel 2 meldinger som var sendt klokka 13 i dag.. Og jeg vet det var en som prøvde å ringe meg i går uten at det gikk, på et tidspunkt jeg vet mobilen var rett ved siden av meg med god dekning? Fikk akkurat nå melding om personsvar fra det nr.. Og jeg som har hørt at One Call har så elendig kundeservice, uff..

Skrevet

jeg fikk telefon fra en venninne i dag, og da hadde hun prøvd å ringe meg fire ganger uten å komme igjennom..

• 4 måneder senere...
Gjest gjest87
Skrevet

Noen som har nye erfaringer med OneCall? Vurderer å bytte, men hvis de sliter like mye nå som sist det var "fart" i tråden, er jeg veldig usikker...

Skrevet

Jeg har hatt One Call i snart fire måneder, og ikke en eneste gang har jeg opplevd å miste dekningen. Ikke har jeg opplevd folk som sier de har ringt uten at jeg har sett det, eller meldinger som ikke kommer frem heller. Så jeg har enten vært heldig, eller så er dekningen god her jeg bor. (Jeg har også reist litt rundt omkring uten å oppleve å miste signalet.)

Og regningene er faktisk så lave at jeg av og til må le når jeg skal betale! Jeg har ikke angret ett sekund på at jeg byttet :)

Skrevet
Jeg har hatt One Call i snart fire måneder, og ikke en eneste gang har jeg opplevd å miste dekningen. Ikke har jeg opplevd folk som sier de har ringt uten at jeg har sett det, eller meldinger som ikke kommer frem heller. Så jeg har enten vært heldig, eller så er dekningen god her jeg bor. (Jeg har også reist litt rundt omkring uten å oppleve å miste signalet.)

Og regningene er faktisk så lave at jeg av og til må le når jeg skal betale! Jeg har ikke angret ett sekund på at jeg byttet :)

Samme her. Skal nok endel til for at jeg bytter vekk fra One Call :) Har aldri hatt dårlig dekning, ei heller opplevd at telefoner eller meldinger ikke kommer gjennom. Og jeg har hatt One Call ei stund nå. Høyeste regninga mi har vært på 132 kroner og det har vært 2 mnd jeg ikke har fått regning i det hele tatt, fordi jeg ikke har hatt høyt nok forbruk. Skal ikke klage på det gitt :)

Skrevet
det har vært 2 mnd jeg ikke har fått regning i det hele tatt, fordi jeg ikke har hatt høyt nok forbruk. Skal ikke klage på det gitt :)

men det er jo en minimumsdebitering på kr 99 hver måned, så den må du jo ha fått regning på...

Skrevet (endret)

Nei, ikke på One Call mobil faktura, som jeg har. Der er det ingen fast månedsavgift, så på disse fire måndedene jeg har hatt abonnementet, har jeg kanskje betalt 2 eller 3 fakturaer :)

Endret av Fat Sally Lee
Skrevet

Eg har også Onecall faktura, og har det siste halve året kanskje betalt 40 kr i snitt i månaden. Veldig fornøyd!

Eg har aldri opplevd problem med dekninga. Men etter å ha lest tråden lurer eg på om det er Network Norway som er problemet? Det er jo nettet Onecall bruker i sentrale strøk, medan dei bruker Telenor der Network Norway ikkje har dekning.

Skrevet
men det er jo en minimumsdebitering på kr 99 hver måned, så den må du jo ha fått regning på...

Jepp, som Fat Sally Lee sier, så er det ingen minimumsdebitering på One Call Faktura, så hvis man ikke bruker de 120 minuttene og 90 sms'ene man har gratis, så får man heller ingen regning.

Gjest marihan
Skrevet

Samme her :)

Skrevet

Samme trøbbel hos meg. Hadde NetCom før og her jeg bor er Netcom det beste ifht dekning. Så hadde jeg OneCall -uten særlig problemer bortsett fra i utlandet, gikk 3 uker før jeg fikk sende meldinger fra Italia.. Kom hjem, og så hadde de plutselig byttet så det sto Telenor i displayet. Sjekket og så at det var en ny avtale der. Da startet problemene for alvor, dekningen blir borte, folk som ringer meg sier det ringer én gang så går det på svareren, prøver jeg å ringe så skjer ingenting.. Om jeg forflytter meg til et helt annet sted står det plutselig OneCall i displayet og Kun Nødanrop. I tillegg ringer tlf bare 4 ganger uansett før den går på svareren. Ringte OneCall og klaget på problemet, de mente jeg hadde et gammelt sim-kort så de skulle sende meg nytt. Fikk nytt, men problemet er verre nå. Forlengingen av antall ring funket heller ikke..

Vurderer å skifte operatør for dette er ikke holdbart.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...