Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere med One Call mobilab. som sliter med dekninga?

Jeg opplever at One Call ofte faller ut, spesielt ille har det vært i dag (tom. midt i tjukkeste Oslo).

Irriterer meg...

Skrevet

Jepp - jeg opplever det hver gang jeg er på Gardermoen.

Skrevet

Har samme problemet.

Mange ganger merker man ikke at man ikke har dekning heller, man bare hører senere at "...Jeg prøvde å ringe deg...."

Og nå setter de opp prisene også...

Skrevet

Har du prøvd å gå inn på settings -----> nettverk og endre operatør til telenor? Det kan kanskje hjelpe.

Skrevet
Har du prøvd å gå inn på settings -----> nettverk og endre operatør til telenor? Det kan kanskje hjelpe.
Har prøvd det, funker ikke.

Funker av og til å slå av og på telefonen, men siden man heller ikke kan slå av pin-koden hos One Call, sp er det tungvindt. Ikke alltid det funker heller.

Jeg merker heller ikke at jeg ikke har dekning, merker det bare når jeg skal sende melding eller ringe.

Skrevet

ja har masse problem med dekning, meldinger som ikke sendes, meldinger som aldri blir mottatt.. sånn er det også med samboeren min og en venninne av meg.. vi får mye kjeft og kommentarer fordi vi ikke er mulige å få tak i..

Skrevet

Har merket problemet jeg også.

har vært så ille at når jeg har vært på besøk hos foreldrene mine og overnatter der så kan jeg oppleve å ha dekning på den ene siden i senga og ikke den andre.

Trodde først det var mobilen min som var problemet, men nå har jeg kjøpt ny mobil og problemet er der fortsatt.

Hjemme hos meg har jeg sjelden problemer med dekningen og jeg bor mer usentralt enn hva foreldrene mine gjør.

Skrevet
Er det flere med One Call mobilab. som sliter med dekninga?

Jeg opplever at One Call ofte faller ut, spesielt ille har det vært i dag (tom. midt i tjukkeste Oslo).

Irriterer meg...

Jeg har selv aldri hatt One Call men flere jeg vet om har tidligere hatt det og de klagde også på dette og de bodde midt i Bergen hvor det ikke skal være noen grunn for dårlig dekning. Alle disse har gått over til andre mobilab.

Skrevet

Uffda. Og jeg som akkurat har fått One Call. Hehe. Har ikke opplevd noen problemer enda, men..

Skrevet
ja har masse problem med dekning, meldinger som ikke sendes, meldinger som aldri blir mottatt.. sånn er det også med samboeren min og en venninne av meg.. vi får mye kjeft og kommentarer fordi vi ikke er mulige å få tak i..

Samme her.

Skrevet

Jeg har One Call og har ikke problemer med dekningen. Står Telnor One Call i displayet mittt, så jeg regner med jeg har telenordekning. (?) One Call har gjort at mobilregningen min er en femtedel av det den var før, så jeg håper jeg ikke må bytte igjen...

Skrevet
Trodde først det var mobilen min som var problemet, men nå har jeg kjøpt ny mobil og problemet er der fortsatt.
Samme her. Begynte å lure på om det var feil med min mobil...

Uffda. Og jeg som akkurat har fått One Call. Hehe. Har ikke opplevd noen problemer enda, men..
Samme her. Ikke lenge siden jeg bytte til OC.

Skal ringe med dem og snakke om problemet, og hvis det ikk bedrer seg så bytter jeg. Har forstått det sånn at Tele 2 Sheriff er et billig ab. Og den gang jeg var Tele 2 kunde var det aldri problemer. Poenget med mobiltelefon er jo at det man skal være tilgjengelig overalt...

Jeg har One Call og har ikke problemer med dekningen. Står Telnor One Call i displayet mittt, så jeg regner med jeg har telenordekning. (?)
Står bare One Call hos meg.

Fra OC sine sider:

One Call benytter Network Norway sitt mobilnett i Norge.

(...)

Dette betyr i praksis at alle våre kunder har en dekning tilsvarende Telenors egne kunder, og at noen faktisk kan oppleve enda bedre dekning der hvor Network Norway har eget nettverk i tillegg.

Skrevet
Jeg har One Call og har ikke problemer med dekningen. Står Telnor One Call i displayet mittt, så jeg regner med jeg har telenordekning. (?) One Call har gjort at mobilregningen min er en femtedel av det den var før, så jeg håper jeg ikke må bytte igjen...

jeg har også telenor dekning, og har hatt netcom dekning.. ingen forskjell, det er like dårlig uansett..

Skrevet

Ikke rart at One Call blir billigere - når vi ikke har dekning! :ler:

Skrevet

Har ingen problemer med dekning med one call, bortsett fra da jeg var i Kiel for et par uker siden, men i sommer hadde jeg ikke problemer i Tyskland. Det komm etter at jeg fikk beskjed om å restarte mobilen her i høst.

Skrevet

Jeg hadde mye mer problemer når jeg hadde Netcom. Hadde dårlig dekning HELE tiden, selv i huset jeg bodde i liksom. Måtte stå i vinduet og snakke innnimellom.

Skrevet

jeg har også hatt onecall, bytta tilbake til Telenor igjen.. Fant ut at de er de beste uannsett! de leverer det de skal!

var absolutt ikke fornøyd med onecall. dårlig dekkning, enda værre når jeg var ute å reiste.. kunne gå en hel dag uten dekkning da.. mange meldinger jeg heller aldri fikk... hjelper fint lite med lave kostnader da, når jeg ikke er tilgjengelig.

prøvde å ringe inn på kundeservicen, måtte vente timesvis i kø.. når jeg var lei, ringte jeg bare telenor, ventet 2 minutter i kø og spurte om hva de anbefalte meg. så jeg er strålende fornøyd med det nye abonemanget mitt.. ikke blitt noe dyrere heller. fant det beste tilbudet for meg og mitt bruk på telenor sin hjemmeside.

nei, aldri mer onecall!

Skrevet

Det hjelper å sette operatørvalget på manuell og velge telenor.

Skrevet
Nei, har prøvd.
Skrevet

funket ikke for meg ihvertfall..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...