*snuppis* Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 trenger litt hjelp jeg... det gikk så fint inntil nå... hele veien har jeg fint klart å trukke f9 og da har hele innholdsfortegnelsen oppdatert seg riktig. Men nå klikket det, plutselig tok den med seg deler av teksten inn i innholdsfortegnelsen. Så nå har jeg ikke turt å lagre det, tilfelle det blir noe feil. hva kommer dette av? Alt ser likt ut... Hjeeeelp litt små desperat her ja..
Wildy Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Angre det du har gjort, gå gjennom teksten din og sjekk at det er kun overskriftene som er i "overskrift" og ikke deler av teksten. Mye rart har en tendens til å skje underveis i et dokument, har mang en gang blitt rimelig " what??????"" når je har holdt på...
Pingting Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Bruk verktoylinja til innholdsfortegnelsen (overts til venstre, er den ikke der, saa maa du gaa inn der hvor du laget den foerst og endre innstillingene slik at verktoeylinja vises). Den har en bit der man kan definere hva den markerte teksten er (vanlig tekst, overskrift, underoverskrift, underunderoverskrift... du vet )
Muffinsdilla Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Som det blir sagt over her må du sørge for at alt som skal inn i innholdsfortegnelsen har overskrift-størrelse. Hvis du har Office 2007 er det veldig enkelt å fikse layout på. Ganske greit i forrige utgave også! Lykke til!
*snuppis* Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 jeg finner virkelig ingen feil jeg. men forsøkteå bare klippe teksten vekk og det så ut til å funke. hvertfall der og da..?? men får kanskje bare lete litt videre, for finner ikke noe feil
Gjest mægb Skrevet 26. september 2008 #6 Skrevet 26. september 2008 Finn teksten som kommer inn i innholdsfortegnelsen i dokumentet og sørg for at den er formatert til normal stil. Altså at den teksten ikke er formatert med overskriftstil. Du ser hvilken stil teksten er formater med ved å klikke i tekten ( i dokumentet) og se i verktøylinja hvilken stil den har. Har den ikke normal stil merk teksten og endre stil til normal.
*snuppis* Skrevet 26. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. september 2008 tusen hjertelig takk folkens. Sitti med hjertet i halsen og lurt på hvordan jeg skal klare dette, men etter å ha kløna litt, så fiksa det seg:) Takker sååå masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå