Gå til innhold

Tatovering

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Hvordan ville dere reagert hvis kjæresten deres hadde tatovering av eks sin sitt navn e.l. ? Hadde du bedt h*n fjerne det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Men tviler på at jeg ville vært interessert i en fyr som i utgangspunktet hadde vært dum nok til å tatovere inn navnet på en kjæreste... (nei uff, nå var jeg slem...)

Skrevet

Ville nok ha bedt han om å fjerne det ja.. Ellers ville jeg kanskje ikke ha valgt han heller, man tenker ikke langt når man tar en sånn sjanse..

Skrevet

Tror jeg hadde hatt betenkeligheter i utgangspunktet med en fyr som hadde en slik tatovering.

Skrevet

Det er ikke navn, men minner en ikke klarer å se hva er. H*n mener at h*n ikke ser vedkommende i dette, men barnet de har sammen.

Selv synens jeg at det er ubehagelig!

Skrevet
Tror jeg hadde hatt betenkeligheter i utgangspunktet med en fyr som hadde en slik tatovering.

På hvilken måte?

Skrevet (endret)
Det er ikke navn, men minner en ikke klarer å se hva er. H*n mener at h*n ikke ser vedkommende i dette, men barnet de har sammen.

Selv synens jeg at det er ubehagelig!

Tør jeg spørre hva det er? Det har litt å si om det er et bilde eller om det står "Kristine <3", liksom. (Ja, navnet var bare et eksempel på et navn.)

På hvilken måte?

Muligens det at å tattovere en partners navn e.l. sjelden er en god ide, og at folk burde være så modne at de skjønner det.

Personlig hadde jeg nok blitt sjokkert over at han kunne være så "dum" at han tattoverte en partners navn på seg, og kanskje hørt hva han følte om det selv. Er tattoveringen på et godt synlig sted, f.eks.? Er den stor? Slike ting har noe å si. Og hvis det er en liten, enkel tattovering som fyren ikke liker, og han i tillegg har lyst på en ny, så er det jo "bare" å få dekket den over med en ny.

Endret av Wind
Skrevet
Tør jeg spørre hva det er? Det har litt å si om det er et bilde eller om det står "Kristine <3", liksom. (Ja, navnet var bare et eksempel på et navn.)

Muligens det at å tattovere en partners navn e.l. sjelden er en god ide, og at folk burde være så modne at de skjønner det.

Personlig hadde jeg nok blitt sjokkert over at han kunne være så "dum" at han tattoverte en partners navn på seg, og kanskje hørt hva han følte om det selv. Er tattoveringen på et godt synlig sted, f.eks.? Er den stor? Slike ting har noe å si. Og hvis det er en liten, enkel tattovering som fyren ikke liker, og han i tillegg har lyst på en ny, så er det jo "bare" å få dekket den over med en ny.

Der er datoer på et fremmed språk. Jeg sa at jeg ville aldri gjort uannsett hvor glad jeg var i kjæresten! Nettopp fordi man aldri vet hvor lenge forholdet varer. Så jeg er enig med dere som synes det er dumt. Jeg har ikke vært sammen med h*n kjempe lenge, men sa jeg ikke liker det! H*n ville fjernet det, men mener det er dyrt! Men har tanker om å gjøre den om, ja.

Skrevet

Hvilke datoer? Barnets bursdag? Dagen de ble sammen? Jeg regner med det har mer tilknytning til eksen enn til barnet, i alle fall fra ditt synspunkt, siden du reagerer slik du gjør.

Skrevet

Jeg har selv tattovert navnet (eller en for for navnet) til samboeren min. Jeg har tenkt svært nøye gjennom det, og er fullt klar over at det ikke er sikkert av det er oss to resten av livet. Men jeg valgte å gjøre det likevel.

Jeg hadde ikke blitt særlig opprørt over en x's navn tattovert på en kjæreste, og langt i fra bedt han om å fjerne den. Han tok den når det var de to, men han er ferdig med henne nå - hva er problemet? Han savner henne neppe mer med tattoveringen enn uten f.eks. :P Det er rett og slett bare et merke fra tidligere epoker i livet hans.

Skrevet (endret)

Vedlegg fjernet. Legg gjerne igjen en link til bildene, hvis mulig.

- Nigo (mod)

Ok :)

Endret av Esmarelda VillaLobos
Skrevet

Er litt enig med Zaphireh. Hvis jeg ellers likte mannen ville jeg vel ikke latt være å inngå forhold med ham fordi han hadde vært så kørka å tatovere navnet på kjæresten sin en gang i fortiden.

Og her er det ikke snakk om eksplisitt navn men noen mystiske tegn som liksom skal symbolisere en dato som betydde noe for han og exen og barnet deres? (dato for unnfangelsen?) Man har da uansett minner i hodet så ser ikke hvordan et slikt tegn kan utgjøre noen trussel, og et levende barn er vel i såfall et større tegn på hva de hadde sammen enn denne tatoveringen. Syns også det hadde vært eklere med et navn, litt flaut at mine venninner skulle se at det sto Ilove Kari på biscepsen hans all den tid jeg ikke heter det...

Gjest natteravnen
Skrevet

Sikker på at det er en eks......kanskje de holder på fremdeles :(

Skrevet (endret)

*litt irritert der, ja*

En tattovering eller to skriver ikke følelser i stein.

Endret av Wind
Skrevet

hva med å tattovere noe annet over?

Skrevet
Det er rett og slett bare et merke fra tidligere epoker i livet hans.

Riktig.

En dame som har tatovert "Kåre-Olaf" i korsryggen har vist sterke intensjoner om å virkelig vie livet sitt til typen. At det ikke gikk som hun drømte om, vil jeg neppe tro var hennes feil. Jeg ville følt meg ekstremt beæret over å bli valgt i stedet for ham.

Skrevet

Tattoer OVER den gamle. Det er enklere, billigere og en mindre påkjenning for huden.

Skrevet
Ja. Men tviler på at jeg ville vært interessert i en fyr som i utgangspunktet hadde vært dum nok til å tatovere inn navnet på en kjæreste... (nei uff, nå var jeg slem...)

Enig med deg i dette. Hadde ikke en gang vurdert å bli interessert i en kvinne om hun hadde tatovert inn navnet på en kjæreste.

Skrevet

En dato i fremmed skrifttegn!

Som regel er det fullstendig analfabeter som lar seg tatovere, så du kan fortelle deg selv at det mest sannsynlig står "Chang tok seg overbetalt for denne gaijinens idioti"!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...