Gjest TS Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Korsett og Undertøy Guide HJEEEELP Spørsmål: 1. Korsett til damer med A-B i bryststr? Eller burde man ha store bryst for å kle korsettene? Eller er det sexy uansett og skal bare kjøre på? 2. Tips til sider man finner korsett av slik slag? 3. Hvilket undertøy er flott på en jente med str A-B? De fleste sidene er damer med store bryst, og siden jeg ikke kan prøve dem er det litt vanskelig. Og om man ellers vet om noen gode sider for sexy undertøy som ikke er akkurat det jeg ser etter, er det bare å innlegge det også.
Fluffie Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Jeg foeler det meste av sexy undertoey bare kommer i stoerrelse hamster, jeg da... og jeg er vel saann midt mellom hamster og hest i stoerrelse. Joda, det finnes korsetter som er laget for de med mindre bryster, og det gaar ogsaa an aa faa korsetter sydd etter egne maal. Du kan velge et underbust korsett (stopper under brystene), eller en stil som er for de med smaa bryster. FairyGothMother opplyser paa de fleste korsettene hvilken cup-stoerrelse de anbefaler for de forskjellige stilene, saa der er det bare aa kikke.
Lemming Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Jeg synes korsetter er like fine på jenter med små pupper jeg! Kjør på! Her får du korsetter "Made to measure" slik at de blir riktige. Var vel Fluffie som linket til den nettbutikken i den andre korsett-tråden her.
Fluffie Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg synes korsetter er like fine på jenter med små pupper jeg! Kjør på! Her får du korsetter "Made to measure" slik at de blir riktige. Var vel Fluffie som linket til den nettbutikken i den andre korsett-tråden her. Japp Eneste er at skal man ha 'ekte' made to measure maa man gaa til de som spesialiserer seg paa det. Snobz og Vollers sine er helt greie om man skal ha dem til bruk naa og da, og ikke krever at de skal taale daglig bruk, eller at de skal snoeres hardt igjen.
Hanna panna Skrevet 26. september 2008 #5 Skrevet 26. september 2008 (endret) Det er sexy uansett, finn noe du trives i : ) Mye fint her: http://www.agentprovocateur.com/grace.html http://www2.victoriassecret.com/collection...&rfnbr=3151 Endret 26. september 2008 av Hanna panna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå