Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Er det egentlig mulig å bli kvitt grevinneheng (slappe, slengende overarmer) når man først har fått det? Jeg er tynn, men skammer meg fælt over mine stygge armer. Jeg er utrent - vil styrketreninger fjerne henget?
Kick Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Det kan hjelpe å trene triceps. De kan være litt vanskelige å isolere, så du får jobbet skikkelig med dem. Dips, armhevinger med smalt grep.
Gjest EnkefettBente Skrevet 20. mai 2009 #3 Skrevet 20. mai 2009 Hei Bente fra Larvik her. Jeg har i lenge tid jobbet for å bli kvitt mitt såkalte enkefett. Enkefettet be gone! Fint med øvelser som hjelper mot dette. Har slitet med dette o flere år nå, og det er klart at gravitasjonen og noen bernaiseretter har gjort sitt. Enkefettet faller ikke i smak hos min nye mann og han gjør stadig narr av meg. Fikk senest spørsmålet om jeg skulle flyttet enkefettet opp på oversiden av armene mine... Arghh... Hjelp. Enkefett er ikke moro! Ikke for noen... http://forum.kvinneguiden.no/style_images/...icons/icon8.gif
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2009 #4 Skrevet 20. mai 2009 Hei Bente fra Larvik her. Jeg har i lenge tid jobbet for å bli kvitt mitt såkalte enkefett. Enkefettet be gone! Fint med øvelser som hjelper mot dette. Har slitet med dette o flere år nå, og det er klart at gravitasjonen og noen bernaiseretter har gjort sitt. Enkefettet faller ikke i smak hos min nye mann og han gjør stadig narr av meg. Fikk senest spørsmålet om jeg skulle flyttet enkefettet opp på oversiden av armene mine... Arghh... Hjelp. Enkefett er ikke moro! Ikke for noen... http://forum.kvinneguiden.no/style_images/...icons/icon8.gif Hei, Kristin fra Oslo her, vil bare minne om at ikke bare enker får dette fettet, gifte kvinner får det og. Man kan ta plastikkoperasjon,
Gjest Gjest Skrevet 22. mai 2009 #5 Skrevet 22. mai 2009 Stakkars Bente fra Larvik som har en sånn mann. Det er vel personligheten hos mennesker som er viktig eller ? Det såkalte grevinnehenget er arvelig og de som er eksperter mener det ikke går ann og trene det bort. Begynt nå med styrketrening og syns jeg er blitt fastere rundt armene gått "inn" 2 cm. siden okt.
Gjest May Britt Skrevet 7. juli 2009 #6 Skrevet 7. juli 2009 Er det egentlig mulig å bli kvitt grevinneheng (slappe, slengende overarmer) når man først har fått det? Jeg er tynn, men skammer meg fælt over mine stygge armer. Jeg er utrent - vil styrketreninger fjerne henget? Ta kontakt med en Bailinsalong. De har spesiell trening for grevinneheng og slappe armer.
Gjest Shelob Skrevet 7. juli 2009 #7 Skrevet 7. juli 2009 Styrketrening. Jeg trener 3 ganger i uka, dips hver gang og med såkalte drop-set til jeg ikke orker mer. Ingen tvil om at det hjelper! Er du usikker, begynn på helsestudio. Der får du hjelp og det er kjempegøy. Det vil IKKE hjelpe med hjemmetrening, noen strikker og et par 2 kgs manualer.
Gjest Gjest_Ida_* Skrevet 7. juli 2009 #8 Skrevet 7. juli 2009 Er det arvelig? Da tror jeg at jeg er et "bevis" på at det hjelper å trene ja. Moren min har grevinneheng. Søsteren min har det også. Jeg har det ikke og jeg har trent jevnlig i flere år. Riktignok er søsteren min 5 år eldre enn meg (jeg er 43), men tror hun har hatt sitt "heng" i noen år. Jeg trener alt mulig - både saltimer (typiske kondistimer) og styrketrening, men når jeg trener styrke trener jeg alltid tung styrke (bodypump etc. gidder jeg aldri, men sikkert effektivt det også). Jeg får ta i litt ekstra på triceps nå da så ikke grevinnesvineriet inntar meg og :-)
Gjest Shelob Skrevet 10. juli 2009 #9 Skrevet 10. juli 2009 Er det arvelig? Da tror jeg at jeg er et "bevis" på at det hjelper å trene ja. Moren min har grevinneheng. Søsteren min har det også. Jeg har det ikke og jeg har trent jevnlig i flere år. Riktignok er søsteren min 5 år eldre enn meg (jeg er 43), men tror hun har hatt sitt "heng" i noen år. Jeg trener alt mulig - både saltimer (typiske kondistimer) og styrketrening, men når jeg trener styrke trener jeg alltid tung styrke (bodypump etc. gidder jeg aldri, men sikkert effektivt det også). Jeg får ta i litt ekstra på triceps nå da så ikke grevinnesvineriet inntar meg og :-) Hear, hear...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå