Gjest Gjest_pia_* Skrevet 25. september 2008 #1 Skrevet 25. september 2008 Ja tittelen sier vel det meste, noen som kan anbefale et som er enkelt og greit å laste ned og innstallere for en som er dårlig på data? Hilsen Pia
Gjest Gitte Skrevet 25. september 2008 #2 Skrevet 25. september 2008 Avast er veldig bra, enkelt og gratis.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Temmelig nytteløst å svare i en slik tråd, uten å ha kilder på det du sier. De mest kjente antivirusprogrammene som er gratis, er AVG, Avira og Avast. Gå inn på www.av-comparatives.org og trykk på linken "Comparatives". Så, på den 19. linja, har du 19. On-demand comparative August 2008 Dette er den nyeste testen. Trykk på Online results, eller Report, så får du oversikt over hva som er bra og ikke. På testen har de kun tatt med betalversjonen av Avira, men siden gratisversjonen til Avira har samme database som betalversjonen, gir dette en god pekepinn. Som du ser, er det Avira! som har fått best poengsum når det gjelder detektering av virus, så derfor anbefaler jeg Avira... Det er viktig å være klar over at det er flere faktorer som er viktig når det gjelder valg av AV-program. Brukergrensesnitt, resurskrevende, falske positiver, ekte positiver og hvor ofte den oppdaterer er noen av faktorene. Jeg mener at hvor god den er til å oppdage virus er den viktigste faktoren. PS: Avira free har en reklamepop-up som kommer opp hver gang programmet oppdateres (ca. hver dag). Den kan du skru av på følgende måte: Administration -> Scheduler -> Høyreklikk på "Daily Updater" og velg "Edit Job" -> Klikk "Neste" helt til du kommer til noe som heter "Display Mode", velg så "Invinsible" -> Fullfør. Håper dette hjalp
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 PS: Avira free har en reklamepop-up som kommer opp hver gang programmet oppdateres (ca. hver dag). Den kan du skru av på følgende måte: Administration -> Scheduler -> Høyreklikk på "Daily Updater" og velg "Edit Job" -> Klikk "Neste" helt til du kommer til noe som heter "Display Mode", velg så "Invinsible" -> Fullfør. Håper dette hjalp Det er ingen Administration eller Scheduler i min versjon, vet ikke hvilken versjon det er, men jeg lastet den ned 31august. Irriterende med denne popupen! Please help. (Jeg er ikke TS)
Mamma1 Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 AVg er kjempebra. Har hatt PC i over ti år uten annet enn avg. Aldri noe problem.
Gjest gladlaks Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg har også AVG. Er fornøyd med det
Gjest Golden Girl Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Vi har også brukt AVG i mange år, ingen problemer. Lett å installere, lett å bruke!
Gjest Wolfmoon Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Jeg bruker Avast nå, og brukte AVG før. Liker avast best fordi den bruker mindre kapasitet enn AVG. Har brukt den i flere år nå, og har aldri fått virus.
Gjest ts Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Hei igjen, etter litt kløning klarte jeg å innstallere avira, og endelig funker pc en igjen:) mannen pleier å fikse alt som har med data å gjøre, men nå er han reist på sjøen i 3mnd, så jeg var ganske fortvilet isted når ingenting funket og pcen gikk av og på av seg selv! Så for meg 3mnd uten internett... Tusen takk for hjelpen, herved utnevner jeg KG til reserve-mann!! Hilsen Pia
Chianty Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Har du nettbank på enten Dnb / Postbanken ligger det gratis program der. Har igjennom postbanken, suveren
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Det er ingen Administration eller Scheduler i min versjon, vet ikke hvilken versjon det er, men jeg lastet den ned 31august. Irriterende med denne popupen! Please help. (Jeg er ikke TS) Da prøver vi en annen veiledning, og denne vet jeg fungerer: http://www.elitekiller.com/files/disable_antivir_nag.htm
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #13 Skrevet 27. september 2008 Vil også anbefale Avast sitt program. Jeg gjentar: KILDER! Det er nytteløst å komme med en påstand om at et program er bedre enn et annet, uten at du backer opp med en kilde på det. Det å anbefale TS 3-4 forskjellige AV-program uten å oppgi noen kilder, vil bare gjøre TS forvirret
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå