Gå til innhold

Dagens tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på butikken om ca 30 minutter, og er HELT blank på hva jeg skal handle inn til middag i dag.

Titter gjennom gamle tråder her, er inne på Matprat.no, men ingenting frister sånn veldig.

Har fryseren full av svinekjött, kyllingfileter, reinsdyrskav, nuggets - så jeg må jo bruke noe av det.

Vi er begge litt kresne på mat - han er ikke glad i noe grönt, bare om jeg får lurt det i han hehe ... men blomkål og brokkoli klarer han IKKE. Jeg er ikke glad mais, paprika og vanlige tomater.

Noen som har DEN oppskriften som virkelig får meg til å få vann i munn? :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nuggets med fullkornris, salat og sweet chili saus?

Skrevet

hmmm, nei har ikke noe särlig lyst på nuggets (er mer samboeren min som digger det)

Uff jeg er vanskelig i dag, men noen ganger er det liksom ingenting som jeg bare vil ha til middag :(

Skrevet

Hva med dette: stekt (gjerne marinert) kyllingfilet i strimler, sett til side. Stek litt løk og squash, hell på vann og ha oppi en kyllingbuljongterning. Ha oppi sukkererter i biter og la det putre litt. Ha oppi kyllingen og la dette stå noen minutter. Godt å krydre med grillkrydder og timian.

Kok pasta mens dette pågår. Bland alt sammen med pastaen, ta så creme fraiche (jeg bruker å ha halvt om halvt med matyoghurt) oppi og varm opp. Krydre etter smak. Dette er supergodt :)

Skrevet

DET hörtes faktisk skikkelig snadder ut :D

TAKK :5:

Skrevet

Det smakte meget godt forresten :D

Litt modifisering av oppskriften, litt ble tatt ut og noe lagt på, men sluttresultatet ble bra :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...