Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Jeg trenger tips til en god frisør i Oslo som ikke er altfor dyr. Har egentlig funnet min faste frisør i Kr.sand, men det er litt langt å reise 4,5 timer hver vei hver gang jeg skal klippe håret :ler:

Skal stusse tupper, luggen og stripe håret. Har halvlangt/langt hår. Betaler vanligvis ca 1300 kr i Kr.sand. Noen som har noen å anbefale i Oslo til ca denne prisen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I thereses gate på bislett er det en frisørsalong som heter noe med Vital beauty eller liknende. Rett ovenfor veien for kafe nero. De som driver den er fra midtøsten tror jeg.

Jeg har ikke prøvd å farge/stripe der, men skal gjøre det snart. Er veldig fornøyd med klipp og stuss av håret hvertfall.

God service og billig pris. Litt annerledes enn typisk Nikita/Adam og Eva-stemning, men jeg synes ikke det spiller noen rolle så lenge de har dyktige frisører.

Skrevet

Jeg er godt fornøyd med Leslie på Byporten, men hadde ikke tenkt å foreslå det siden det ikke akkurat er billig. Men så ser jeg at du vanligvis betaler 1300, og det synes jeg er temmelig dyrt, så da foreslår jeg Leslie likevel. :ler: Betaler 5-600 for klipp der.

Artig at den i Theresesgate ble nevnt, jeg har lurt på å gå dit neste gang, nemlig. :)

Skrevet (endret)

Tror min "bestemor" klipper seg der (-I thereses gate på bislett er det en frisørsalong som heter noe med Vital beauty eller liknende. Rett ovenfor veien for kafe nero. De som driver den er fra midtøsten tror jeg. ).. :fnise::fnise:

Hun er veldig fornøyd.

Endret av LoppeLise
Skrevet

Jeg kan anbefale Tony & Guy, men billig er de hvertfall IKKE! (Det er disse som styler jentene som deltar i Top Model).

Tror jeg betalte 2200 sist jeg var der, og da ble det klippet, foliestripet (3 forskjellige farger) og kuret.

Dette er rådyrt i norsk sammenheng, men jeg kan ikke tenke meg noe værre enn å måtte snike seg fra gatehjørne til gatehjørne fordi man har gitt en tilfeldig frisør frie tøyler og ender opp med å se ut som om en overkjørt bever har landet på hodet mitt.

Jeg har da heller en slik lengde på håret som ikke krever at jeg møter opp på dette stedet mer enn 3 ganger i året.

Skrevet
Hei :)

Jeg trenger tips til en god frisør i Oslo som ikke er altfor dyr. Har egentlig funnet min faste frisør i Kr.sand, men det er litt langt å reise 4,5 timer hver vei hver gang jeg skal klippe håret :ler:

Skal stusse tupper, luggen og stripe håret. Har halvlangt/langt hår. Betaler vanligvis ca 1300 kr i Kr.sand. Noen som har noen å anbefale i Oslo til ca denne prisen? :)

Arnts Lille ved St. Hanshaugen. Kjempekoselig stemning der, og flinke frisører. Vet ikke hva det koster, men er ikke av de aller dyreste ihvertfall. Mange busser stopper rett ved salongen (blant annet 37, 45 og 21)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
I thereses gate på bislett er det en frisørsalong som heter noe med Vital beauty eller liknende. Rett ovenfor veien for kafe nero. De som driver den er fra midtøsten tror jeg.

Jeg har ikke prøvd å farge/stripe der, men skal gjøre det snart. Er veldig fornøyd med klipp og stuss av håret hvertfall.

God service og billig pris. Litt annerledes enn typisk Nikita/Adam og Eva-stemning, men jeg synes ikke det spiller noen rolle så lenge de har dyktige frisører.

hvor mye koster klipp/stuss der sånn ca?

Skrevet

Perry frisør ved høyskolesentret i pilestredet er kjempeflinke! 500-550 kr for en klipp. http://www.perry.no/

Den fineste luggen jeg har hatt + at de kan klippe krøllete/bølgete hår uten å rette det ut. Som regel klipper folk håret mitt en sveis som er vanskelig å få til hjemme uten å bruke glattetang. Hos Perry har de klippet meg sånn at de har fremhevet mine naturlige krøller i steden. Har fått sveis der som er lett å fikse hjemme etterpå... Fornøyd hver gang jeg kommer derfra!

• 7 måneder senere...
Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Hei! Jeg har vært hos Beautygarden (gå inn på www.beautygarden.no) som åpnet nå i mai. Ligger i Hegdehaugsveien 25. Var superfornøyd!!!! Og der får du også gode priser og kjempebra service! Anbefales på det sterkeste! Lykke til:-) C

Gjest Gjest
Skrevet
Hei! Jeg har vært hos Beautygarden (gå inn på www.beautygarden.no) som åpnet nå i mai. Ligger i Hegdehaugsveien 25. Var superfornøyd!!!! Og der får du også gode priser og kjempebra service! Anbefales på det sterkeste! Lykke til:-) C

Gode priser og gode priser, fru Blom. Fra 900 for foliestriper og fra 540 for vask/klipp.

Skrevet

Det er en frisør på Grønland, like ved Grønland Basar (på andre siden av coop prix) som heter Ari Frisør eller noe liknende. Det er norske damefrisører som tar seg av all klipping av damehår, og jeg har vært veldig fornøyd de gangene jeg har vært der. Betaler rundt 300 kr for klipp og vask, tror jeg.

• 3 måneder senere...
Gjest Gjest_mia_*
Skrevet

Vital beauty er grusomt. Fyren der prøver å presse deg til å kjøpe hans eigne heimelaga produkt, og prisen er på kring 400 kr, og håret mitt blei ikkje veldig fint. God på lugg då! Men den kremmerstilen skremte i alle fall meg bort derifrå

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...