Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #1 Del Skrevet 25. september 2008 Har tenkt til å få tak i et rengjøringsbyrå som kan vaske huset en gang i uka. Har hørt om renholdspartner, men ingne flere. NOen som vet om noen, evt noen jeg bør holde meg unna? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxy Skrevet 28. september 2008 #2 Del Skrevet 28. september 2008 city maid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Licota Skrevet 28. september 2008 #3 Del Skrevet 28. september 2008 City Maid er elendig. Har en venninne som har avtale med dem igjennom kommunen. De ansatte snakker ikke norsk, husker ikke hva de skal gjøre og nekter å gjøre det som faktisk står i kontrakten... Jeg ville ha valgt noen helt andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxy Skrevet 28. september 2008 #4 Del Skrevet 28. september 2008 Er noen år siden jeg brukte de men de gjorde det som var avtalt og kom når de skulle. Alle pratet norsk. Men dette er vel sikkert som alt annet; forskjellige folk og forskjellige erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå