Gå til innhold

møtte han på nettet

Envy

Anbefalte innlegg

åååååååå!

Altså.. Jeg er ekstrem! Jeg er singel og nyter det, kan man vel trygt si. Jeg blir betatt av fyrer hele tiden, dumper og blir dumpet hele tiden, skikkelig fjortis drama.

..men hele tiden mens jeg driver å sliter med disse andre karene er det en som bare er der. altså en jeg har møtt på nettet. Har snakket masse masse med fyren, kranglet og hatt nettsex osv osv.. og han er akkurat like idiot som meg. kul fyr i bunn og grunn.. men, han vil møte meg, først foreslo han date, men det har jeg avslått så mange ganger at nå sist spurte han om vi kunne møtes mer random, med en kompis av han og ei venninne av meg i samme slengen..

vel greia er at jeg er litt usikker på om jeg tør dette, er så redd for å ødelegge, som jeg alltid gjør når det gjelder gutter. har liksom kjent fyren et halvt års tid, og jeg vet jo at vi begge er tiltrukket av hverandre, til den grad man kan være tiltrukket av noen over nettet. ergo vil vi nok ikke kunne møtes som bare venner, det vil være et eller annet mer liggende under.. Jeg vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men er det lurt å møte fyren, eller glemme han eller bare ha det sånn som det er? (han begynner å bli utålmodig og sier han ikke orker holde kontakten om vi ikke møtes snart, men jeg vet jo at jeg kommer til å fucke det opp, for noe forhold klarer jeg ikke å ha uansett, obviously)

og.. btw.. jeg synes virkelig det er patetisk å møte folk fra nettet, men likevel føles det annerledes med denne fyren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, du har igrunnen 2 muligheter her... Du kan gå på en date med han, eller du kan treffe han sammen med en veninne eller 2, og enten finne ut at han er like fantastisk i virkeligheten som på nettet, eller at han er en idiot, slik som mange andre menn...

Eller så kan du fortsette og være feig, avslå alle forslag om og møtes, og sitte og angre senere på at du aldri turte.

Du har jo utrolig lite og tape her, men enda mer og vinne om det først går bra, så jeg vil virkelig anbafale deg og treffe han, hvordan er opp til deg. men for guds skyld treff han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og.. btw.. jeg synes virkelig det er patetisk å møte folk fra nettet, men likevel føles det annerledes med denne fyren!

Patetisk? Stiller meg uforstående til denne uttalelsen jeg... Hvorfor er det patetisk å møte folk fra nettet. Er det noe mer patetisk enn å møte noen i jobbsammenheng, på byen eller via venner? Jeg har hvertfall møtt drømmemannen takket være nettet - så langt fra patetisk i mine øyne.

Du må tørre og ta en sjanse. Hva så om det ligger noe mer til grunn enn vennskap. Takk ja til å møte han du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mie_*

Jeg forstår hva du mener tror jeg....................Tenker du at om du møter han og blir forelsket eller liker han veldig godt så er singel livet slutt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår hva du mener tror jeg....................Tenker du at om du møter han og blir forelsket eller liker han veldig godt så er singel livet slutt??

Jepp, vil nok si noe sånt! :klø: er liksom ikke klar for å miste singellivet =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du har ikke noe å tape uansett om du treffer han, hvis du vil forsette som singel å "leve livet" kan du jo det selvom du treffer han.

Er jo ingen forpliktelser i det? :)

Det er jo bare spennende det, hvis ikke kommer du heeeeeelt sikkert å angre.

*bedre å angre på noe du gjorde, enn å angre på det du ikke gjorde* hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg avtalt med han, og hvis alt går etter planen kommer han hit om 3 uker :fnise: viktig å ha goood tid til å ombestemme seg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du ser hvor selvmotsigende denne kommentaren er? I det minste kan du nå velge om du ønsker å fremstå som patetisk eller bare litt kort.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg avtalt med han, og hvis alt går etter planen kommer han hit om 3 uker :fnise: viktig å ha goood tid til å ombestemme seg :sjenert:

humm, 3 uker ?

så dere bor ikke i nærheta av hverandre?

Ser det er mye "gale" mannfolk ute å går,serlig under samliv. Sikker på at han ikke er gift ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg lurer også litt på det om han bor et annet sted enn deg?

Jeg driver selv og flørter med en i en annen by ganske langt unna, og synes det er vanskelig å treffes pga avstanden. Jeg kan jo ikke dra over dit og overnatte når jeg aldri har møtt fyren før. Så går ut fra at vi aldri kommer til å treffes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg lurer også litt på det om han bor et annet sted enn deg?

Jeg driver selv og flørter med en i en annen by ganske langt unna, og synes det er vanskelig å treffes pga avstanden. Jeg kan jo ikke dra over dit og overnatte når jeg aldri har møtt fyren før. Så går ut fra at vi aldri kommer til å treffes.

Det gikk nå bra med meg ihvertfall, men da hadde vi sett hverandre på cam et par mnd osv.. Så funket fint, men opp til hver enkelt og magefølelsen egentlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg, super kjemi på nett er INGEN garanti for super kjemi i virkeligheten! Been there...

1 av 2:

- singeltilværelsen din er ganske så trygg

- dersom dere begge blir på knærne, vil du ønske å oppgi singeltilværelsen din...

Ergo: null problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det er pga. av slike damer dere jenter har et så dårlig rykte.

har vi dårlig rykte? :gjeiper:

humm, 3 uker ?

så dere bor ikke i nærheta av hverandre?

Ser det er mye "gale" mannfolk ute å går,serlig under samliv. Sikker på at han ikke er gift ?

nei, han bor ca 2 timer unna, derfor er det litt ekstra pes å møtes ja =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...