Gjest Fuglehue Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Jeg ser ikke helt problemet. Det virker som enkelte her vil sende folk til voksedame, men om man klarer å fjerne absolutt alt selv (slik som meg ) er det vel ikke noe problem? Eller? Hmm hmm hmm.
starie Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Selvfølgelig er det ikke noe problem om man gjør det selv, bare man er nøye med hygienen og får et bra resultat. Jeg ser ikke helt problemet ditt jeg. Hvis du kan det og klarer det selv gjelder det vel ikke deg? :blunke:
Junebug Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 Jeg ser ikke helt problemet ditt jeg. Hvis du kan det og klarer det selv gjelder det vel ikke deg? :blunke: Enig med Starie. Selv er jeg takknemlig for at jeg kan betale et annet menneske for å gjøre dette for meg.
Gjest Madden Skrevet 9. juni 2003 #4 Skrevet 9. juni 2003 Jeg kunne ikke tenke meg å gjøre voksingen selv..føler at det er litt velvære i å oppsøke salongen for å få andre til å gjøre det for meg! :D Smakssak det der...som med alt annet! funker det best når du gjør det selv så fortsett med det da!
Gjest Fuglehue Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Nei det er ikke store problemet akkurat, mne noen mener folk bør gå der uansett og bladibladbla...
Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #8 Skrevet 9. juni 2003 Jeg kan ikke gjør det selv, fordi hver gang har jeg sluttet med stor, stygg blåmerker, så jeg vet jeg er ikke flink til det...
Gjest Liten Skrevet 9. juni 2003 #9 Skrevet 9. juni 2003 Hvis en klarer å gjøre det pent selv, så ser jeg ikke hvorfor en ikke skal kunne gjøre det fremfor å gå til hudpleier og gjøre det. Men akkurat når det gjelder brazilian, så har jeg litt vanskelig for å se hvordan noen kan klare å gjøre dette pent og uten skade på seg selv - stramme huden samtidig som en drar av voksen, dra raskt nok og i rett retning osv - derfor har nok jeg vært en av dem som anbefaler akkurat den voksingen i salong. Ellers tar jeg gjerne leggene min selv jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå