Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere så hverandre naken? Så du han naken først eller han deg? Da dere så hverandre naken den første gangen, hvordan skjedde det?
Gjest Wind Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 (endret) Tja... det var vel dagen etter at vi ble sammen. Litt klåing og roting og sånn, og noen av klærne forsvant. Jeg hadde "den månentlige" da, så ting stoppet liksom ved buksekanten for min del, men han måtte av med alt. Endret 24. september 2008 av Wind
Morea Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Vi så hverandre nakne ganske kjapt. Føltes helt naturlig. Etter et par date ble han med meg hjem og det som skjedde skjedde. Det morsomme er, noe jeg har hørt fra venninner også, er at vi bekymrer oss for celulitter feks. Min kjære aner ikke hva det er! Fra mine forhold har jeg inntrykk av at det bare er stas! For meg også. Er det noe du bekymrer deg over eller bare en survey?
Gjest Wind Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Det morsomme er, noe jeg har hørt fra venninner også, er at vi bekymrer oss for celulitter feks. Min kjære aner ikke hva det er! Bare enda et bevis på at vi kvinner bekymrer oss over feil ting.
jørnsi Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Det var andre gang vi møttes. Hotellsex:-) Det gikk av seg selv. Husker ikke om det var jeg eller han som kledde av meg..men nakne ble vi..og det gikk fort
Lurvina Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Det gikk knapt en uke tror jeg, men så gikk det også noen dager fra første møte til vi fikk treffe hverandre igjen. Husker ikke hvem som ble naken først, tror det var omtrent samtidig. Det er iallefall et fint minne Det morsomme er, noe jeg har hørt fra venninner også, er at vi bekymrer oss for celulitter feks. Min kjære aner ikke hva det er! Hehe, minner meg om at jeg var bekymret for mine strekkmerker som jeg fikk pga tidlig pubertet, og var redd for hvilken reaksjon jeg kom til å få. Tror dere ikke at fyren ikke la merke til de før det hadde gått et år, og det var fordi jeg fortalte det til ham. Reaksjonen hans var noe sånt: "oooo, tigerstriper" Uff, tror at vi damer tenker for mye på feil ting.
Hanselot Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Hehe morsomt å kjenne seg igjen, jeg hadde en *oooh tigerstriper!* som reaksjon første gangen jeg så min kjære naken, hun hadde vært veldig nervøs fordi hun har flotte tigerstriper etter en fødsel, men det var visst en fin måte for henne å få akkurat de bekymringene ut av verden på, nå er det ca 122 igjen angående hennes syn på sin egen kropp. (PS: Deiligere dame skal man lete lenge etter)
tomatsuppe Skrevet 25. september 2008 #8 Skrevet 25. september 2008 Hihi... Tigerstriper fikk meg til å føle meg mye bedre!:D Er ikke så veeeldig glad i strekkmerkene mine...:S
Gjest glamourgirl Skrevet 25. september 2008 #9 Skrevet 25. september 2008 Vel, jeg fikk beskjed om at jeg hadde færre cellulitter enn eksen som var elleve år yngre enn meg, eller noe sånt... Jeg vet ikke helt hva cellulitter er, og da ble jeg stressa... Gammel ble jkeg også (som kjent for damer så er ikke færre bra, færre betyr at man HAR!) Dette er noen år sida, vann under broa og alt det der, jeg er glad i kroppen min, og den liker å være naken, og jeg digger å være naken med en jeg er glad i... Hypotetisk, så jeg burde vel ikke skrive i denne tråden (kjente bare på en enorm nakenlyst)
Gjest andungen Skrevet 25. september 2008 #10 Skrevet 25. september 2008 Herved er uttrykket tigerstriper adoptert Ikke veldig happy for en god del strekkmerker som kom i puberteten, men de har heldigvis falmet veldig med årene, og er ikke så synlige lenger. Og kommentaren om tigerstriper gjorde godt! Takk
Gjest Reka Skrevet 25. september 2008 #11 Skrevet 25. september 2008 Jeg vil også bare kommentere tigerstriper; Genialt!
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #12 Skrevet 25. september 2008 Hmm...viste meg naken for kjæresten min på første daten jeg...dvs etter to timer...he,he... Hadde vært singel en stund, og var absolutt klar for litt action *smiler* Jeg har også litt tigerstriper...men han har ikke sagt noen om dem enda...og nå har vi vært sammen i et år snart. Hvis sexen er god, tror jeg ikke menn henger seg opp i litt småskavanker....de blir blindet av yrhet *ler*
angeleyes Skrevet 25. september 2008 #13 Skrevet 25. september 2008 Jeg var skikkelig nervøs første gang kjæresten skulle se meg naken selv om vi hadde vært sammen en stund. Det gikk over all forventing! Jeg har også noen strekkmerker jeg fikk tidlig i puberteten. Disse har blitt mye mindre synlig nå, men plager meg likevel ganske mye. Første gang kjæresten min så dem var på stranda etter at vi hadde vært sammen nesten to år. Samtalen gikk noe slik som dette: Han: "Hva er det der" Jeg: "Strekkmerker" Han: "kult" før han leste videre i bladet sitt. :gjeiper: Så tror vi jenter bekymrer oss mye mer enn det vi trenger for slike ting.
Lissi Skrevet 25. september 2008 #14 Skrevet 25. september 2008 Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere så hverandre naken? Så du han naken først eller han deg? Da dere så hverandre naken den første gangen, hvordan skjedde det? 3 daten! Vi kledde av oss samtidig på badet og hoppet oppi et boblebadekar. Ble en hel hau med klåing før det endte med sex i senga etterpå.
Gjest Emera Skrevet 25. september 2008 #15 Skrevet 25. september 2008 Åh, denne tråden var det deilig å lese! Ingen strekkmerker her, men litt cellulitter er det jo... Vi har ikke sett hverandre nakne ennå. Men det kommer, det kommer.
Lurvina Skrevet 25. september 2008 #16 Skrevet 25. september 2008 Hihi... Tigerstriper fikk meg til å føle meg mye bedre!:D Er ikke så veeeldig glad i strekkmerkene mine...:S Herved er uttrykket tigerstriper adoptert Ikke veldig happy for en god del strekkmerker som kom i puberteten, men de har heldigvis falmet veldig med årene, og er ikke så synlige lenger. Og kommentaren om tigerstriper gjorde godt! Takk Jeg vil også bare kommentere tigerstriper; Genialt! Hehe, hversågod. Må innrømme selv at det var godt å få den reaksjonen, jeg hadde komplekser for disse stripene tidligere, men etter den reaksjonen der så har jeg sluttet å tenke noe særlig på de. Søte mannen altså :rødme: Tenk at noe så enkelt fikk meg til å slutte å være så negativ til kroppen min, helt fornøyd er jeg ikke, men hvem er vel det?
Regndråpe Skrevet 25. september 2008 #17 Skrevet 25. september 2008 (endret) Første gangen husker jeg godt ja Vi hadde ikke vært sammen før den kvelden, men vært tiltrukket av hverandre en god stund. Og flørtet Oh, the passion! Han så hele meg naken på ryggen, mens han sto foran meg. Så han hadde jo veldig god utsikt også da! Han hadde bare dratt ned buksa, så jeg så ikke så alt for mye Har heldigvis hittil sluppet å bekymre meg for hverken cellulitter eller strekkmerker. Men det kommer nok! Jeg skal også kalle mine strekkmerker tigerstriper! Det hørtes litt tøft ut! Endret 25. september 2008 av Regndråpe
Gjest Mann82 Skrevet 25. september 2008 #18 Skrevet 25. september 2008 Ville bare påpeke at jeg ikke vet hva strekkmerker er... Det er nok av ting som går gjennom hodet til en mann som står og ser på en naken dame, så jeg tviler på at han legger så veldig merke til sånne ting.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #19 Skrevet 25. september 2008 Vi så hverandre nakne første gang over et år før vi ble sammen.
Chianty Skrevet 26. september 2008 #20 Skrevet 26. september 2008 gamel som jeg er, gikk det vel iallfall noen uker ...3 tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå