Gå til innhold

Musikk..


Buffe_liten

Anbefalte innlegg

Er det ingen av dere som driver med musikk da? Selv spiller jeg klarinett og stortrives med den hobbyen..

Men jeg leter også etter andre håndarbeid hobbyer. Noen som vet om noe morro??

Buffe_liten icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Eg driv med musikk!!

Eg syng sjølv, både folketonar, blues, soul, gospel og jazz. Eg er så heldig å ha ein sambuar som spelar med meg på gitar, og broren hans også.

I tillegg spelar me gamaldans, då spelar eg bass og elsklingen durspel.

ellers driv eg også med serviett-decoupage, FIMO-leire (prøver meg for tida på KristinK sine søte mus!!), perlesmykke (veldig enkle),og litt forskjellig.

På toppen av det er eg veldig opptatt av å planlegga bryllupet vårt for tida! icon_smile.gif

_________________

icon_wink.gif Mailin

¤~ 12.juli 2003 er dagen!! ~¤1212[ Dette Innlegg er endret av: Mailin den 2002-04-15 16:32 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg driver masse med musikk!!!! Spiller også klarinett, men hovedinstrumentet er (klassisk) piano. I tillegg liker jeg å spille gitar og fløyte... er ikke så innmari flink enda, men.

Går musikklinja på videregående... et utrolig givende sted!!! Anbefales til de som er unge nok... hehe. Masse utrolig dyktige musikere i tillegg til et fantastisk musikalsk og sosialt miljø og flinke lærere!!!

I tillegg tegner og maler jeg endel. Liker også å ta bilder og fremkalle dem i mørkerom. Og å gå på café, da selvfølgelig. Men det teller kanskje ikke???

Ha en flott dag alle sammen!!!!!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver også med musikk! Spiller piano, trombone, tuba og synger også litt i tillegg. Det er tuba som er hovedinstrumentet mitt.

Jeg går også VK1 musikk i Vågsbygd, Kristiansand. Hvor går du LilleMika???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går GK (sa jeg det??) på Lillestrøm vgs. Lillestrøm er en bitteliten by et par mil nord for oslo, så dere vet det...

Så kult med tuba!!!!!! Er kjempestilig!!!

Hva synes du om md??? Liker du opplegget?? Hva skjer på vk1????

Jeg synger jo litt, jeg også. Må jo være med i skolekoret og ta sangtimer. Er ikke flink... men litt gøy allikevel, da.

Så kult at folk driver med musikk!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann.

Jeg er også veldig glad i musikk. Jeg synger og spiller fløyte. Suynger en del klassisk musikk, og spiller det meste på fløyte. Jeg lærer meg gitar av meg selv nå, og kan også piano, men er selvlært. Nå håper jeg på å bli skikkelig god på gitar icon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jodda, synes opplegget finker bra jeg, iallefall på Vk1! Men synes skolekoret burde være valgfag i første klasse, For det er mange av dem som har tenkt å gå vk1 dans eller drama som ikke har noe utbytte av skolekoret, og som egentlig bare ødelegge for dem som virkelig har lyst til å gjøre en innsats! Sånn er det jo også med musikkfaget (hørelære-lytting osv) Dette blir vanskelig for mange som ikke er vant til å bruke gehøret sitt til å gjenkjenne intervaller, skrive ned rytmer,sang av bladet osv. Men ellers er det en kjempe artig studiretning!

Jeg sier det bare, du burde virkelig glede deg til Vk1! Det kommer til å bli et knall år! Jeg har lært så utrolig mye dette året, hatt det så gøy! Gled deg!

Hva synes du om GK??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingvild heter jeg. Hvordan det?? Kjenner jeg deg???

Joda, GK er veldig gøy. Har senebetennelse, så spiller altfor lite om dagen... det er jo ganske kjipt, får jo ikke gjort det jeg vil. Enig i at skolekoret og MHL burde vært valgfag, det er tullete at dans/drama skal ha det. Stakkars, klart det er vanskelig for folk som ikke kan musikk!

Ellers er jeg veldig fornøyd. Masse flinke folk, både elever og lærere. Innimellom blir det veldig stress, når man både skal øve og gjøre lekser... det stilles forholdsvis høye krav til hjemmearbeid, i både studieretningsfag og almenne fag. Noen ganger er det rett og slett ugjennomførbart å gjøre det som forventes.

Ha en fin dag, alle sammen!!!! Og du anonyme, nå er jeg nysgjerrig på om jeg kanskje kjenner deg??!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei Ingvild (LilleMika) icon_smile.gif

Var ett øyeblikk jeg trodde du var en bekjent av meg. Men jeg tok nok feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest gjest1

Dessuten er LilleMika veldig flink til å lage "vakre" sanger om tidligere bekjente... eller lage egne versjoner av julesanger...

Og jeg er veldig flink til å late som om jeg kan synge opera. Nydelig altså! icon_biggrin.gif

Go LilleMika icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spilt fiolin i 5 år. Synger og driver med dans. Det er kjempe gøy! Anbefaler alle som er intresert -i å begynne med en eneste gang ! Musikk er gøy!! Og så blir du så godt humør.

Jeg synger rock og pop,jærlighets balader. Har lyst å begynne med "garage band" med vennene mine..

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...