Gå til innhold

extension

Gjest Ta av hair extension selv?

Anbefalte innlegg

Gjest Ta av hair extension selv?
Skrevet

Hei!

:D:D

Jeg har tatt extension hos frisør, men snart på tide å ta det av tror jeg. Så det jeg lurer på er om det er mulig å kjøpe en tang på internett å få en venninne itl å ta det av! Er jo veldig dyrt å gjøre det hos frisør da... 15 per punkt koster det!

I så fall, hvor selger dei slike? noen som vet?

blir veldig glad for svar! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

:D:D

Jeg har tatt extension hos frisør, men snart på tide å ta det av tror jeg. Så det jeg lurer på er om det er mulig å kjøpe en tang på internett å få en venninne itl å ta det av! Er jo veldig dyrt å gjøre det hos frisør da... 15 per punkt koster det!

I så fall, hvor selger dei slike? noen som vet?

blir veldig glad for svar! :)

Hei! har hatt extension i flere år og pleier å ta de ut selv. Alt du trenger er vanlig matolje som du smører inn festene med, så bruker du en vanlig knipetang og kniper på festene litt. Det vi gjør at de smuldrer opp og du forsiktig kan dra stripene ut av håret ditt.

Regner med du har punkter med keratinfester:)

Lykke til:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Aha så bra da :)

men gjør du det selv eller får du en venninne til å gjøre det?

Skrevet

Denne prosessen sliter utrolig på håret ditt, uansett hvor lett du får det ut me olje, det sliter! Jeg vil annbefale deg å kjøpe Clip-On Extension. De kan du ta ut før du dusjer og før du legger deg, å sliter ikke fult så mye på håret ditt. Frisører annbefaler også dette. Dette kan du kjøpe hos frisøren og få bestilt på nettet. Og det er snakk om ordenlig hår ;)

http://www.nettsalongen.no/

http://www.blivakker.no/

Der finner du det til en grei og rimelig pris :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...