Gå til innhold

Jeg bruker str. 38. Kan jeg kjøre Carrie-stil?

Gjest fan av SATC-stilen

Anbefalte innlegg

Gjest fan av SATC-stilen

Jeg har former og er nok heller ikke like lav som Carrie.

Likevel er jeg stor fan av stilen hennes.

Kan det passe for meg å gå kledd med inspirasjon fra henne, eller vil den stilen helst kle små, tynne sneller best?

:klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Med stil och finess kan de flesta bruka oerhört mycket fint. Och storlek 38 är för mig iaf, en liten storlek. Jag har det mestadels och tycker det är rätt normalt!?

Sedan ska man ju förstås se till sin egen kroppstyp: Timglas, Torn, päron osv... Det är väl mer kroppstypen än storleken som är avgörande tycker jag!

Testa på vet jag.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart du kan!

Men alt må jo tilpasses sin egen kroppsfasong. Størrelse tror jeg ikke er noe poeng her. Det er den litt spesielle mixen av tekstiler osv regner jeg med.

Kjør på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å spørre i denne tråden, håper det er greit for TS.

Jeg synes nemlig endel av kjolene "Carrie" bruker er veldig fine, de som går til litt under kneet og står litt ut. Men hvem kler det? Bør man helst ha lange ben osv, eller er det en lengde som kan kle flere?

Hilsen uvitende ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min egen del så sto jeg i "min" butikk på Frogner forrige uke og skrek ut min fortvilelse over alle disse empire-liv og a-formede kjolene.

Jeg er høy og slank men har en d-cup (fra min mors side av familien) og med sånne kjoler så starter utfallet (...) ved puppene, og jeg ser ut som en teltforening.

Men Carrie bruker også disse 50-60-tallskjolene som er helt i blinken for meg.

Så tror det dreier seg om å velge de riktige tingene av det hun går med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mener ikke slike som går ut fra under puppene, jeg mener slike der midjen er godt markert, men at skjørtet går utover.

kan jo høres (eller se) ut som du mener kjolene i 50-60 talls snitt og desse kler flere.. selv er jeg 153, bruker str 40-42 og ser "smashing" ut i slike kjoler.. jeg tror nok dette er noe som passer de fleste..

men hvorfor ikke stikke innom en butikk å prøve da..? da finner du det raskt ut.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo høres (eller se) ut som du mener kjolene i 50-60 talls snitt og desse kler flere.. selv er jeg 153, bruker str 40-42 og ser "smashing" ut i slike kjoler.. jeg tror nok dette er noe som passer de fleste..

men hvorfor ikke stikke innom en butikk å prøve da..? da finner du det raskt ut.. :D

Jeg finner igrunnen veldig få slike kjoler, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste kan vel bruke Carries stil - fordi hun bruker så veldig mye forskjellig. Blant alle antrekkene er det vel noe som passer for enhver.

Jeg synes Carrie har kjempemasse stilig - men også endel fælt.

Og endel som er stilig - men som man liksom ikke går med til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg velger å spørre i denne tråden, håper det er greit for TS.

Jeg synes nemlig endel av kjolene "Carrie" bruker er veldig fine, de som går til litt under kneet og står litt ut. Men hvem kler det? Bør man helst ha lange ben osv, eller er det en lengde som kan kle flere?

Hilsen uvitende ;)

Sånne kjoler er kjempelekre og kler nok de fleste, de som jeg syns det er mest flatterende for er de med timeglassfigur og litt former, fordi da får man markert midjen på en flott måte. Men veit ikke helt hvor det selges...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne kjoler er kjempelekre og kler nok de fleste, de som jeg syns det er mest flatterende for er de med timeglassfigur og litt former, fordi da får man markert midjen på en flott måte. Men veit ikke helt hvor det selges...

Da passer det fint. Ihvertfall med litt høye hæler. Jeg får jakte litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror alle kan kopiere stilen hennes. Kjolene og de andre outfitene hennes varierer i snittet. Det er vel bare å finne det snittet som er mest flatterende for ens kroppsfasong. Mye kan trikses til med optiske illusjoner. Vil man se litt høyere ut enn det man er, kan man bruke striper eller mønstre som går vertikalt. Halsutringingen er viktig for hvorvidt man vil ha mer eller mindre volum i overkroppen. Om man vil se lenger ut i bena, er det viktig at skoene har dyp skjæring og uten ankelremmer.

Utfordringen i stilen hennes tror jeg er miksen. Hvordan hun setter sammen tingene. Mye av det hun har vist seg i, hadde jeg aldri i verden kommet på. Man får nesten bare se nøye på detaljene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har former og er nok heller ikke like lav som Carrie.

Likevel er jeg stor fan av stilen hennes.

Kan det passe for meg å gå kledd med inspirasjon fra henne, eller vil den stilen helst kle små, tynne sneller best?

:klø:

Jepp, bare pass på at du f.eks. ikke går med ultrakorte shortser som hun har gjort. Det du må gjøre er å ta inspirasjonen fra henne og gjøre det til din egen stil, du skal ikke kopiere blindt, det blir helt feil. Jeg syns stilen hennes er grusom, men respekterer at andre har andre syn på saken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...