kitekatt Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 (endret) Han blir 35, vi har vært sammen i 7-8 mnd. Han er veldig sporty som person, men jeg tenker at jeg ikke akkurat kan drive å kjøpe slik for det har jeg ikke peiling på (fjellklatring mest). Han er ikke så opptatt av TING, ikke merkebevisst i det hele tatt (annet enn kanskje i sportsklær) laster ned musikk og filmer selv...æææsj...hva skal man kjøpe til en sånn en? Han har liksom alt. Noen som har noen gode tips? 4-800 kr, han vil ikke jeg skal kjøpe noe dyrt, egentlig sier han at han ikke skal ha gave....men jeg vil gi han noe. Jeg kunne gjerne brukt mer penger på han, men vil ikke "legge lista" da jeg har bursdag selv snart, siden han er lite materialistisk, og heller ikke noe bursdagsmenneske. Han skal ikke feire dagen heller og vi er ikke sammen på dagen hans da han er bortreist da. Men jeg har sagt at når han kommer hjem, så får han en dag hvor jeg gjør hva som helst for han..hehe. Men det er ikke GAVE føler jeg. Vil gi han en gave også. Tenkte på konsert, men...for å være ærlig er det stort sett jeg som spille rmusikk, og jeg er ikke helt klar på hva han liker :S Såh....noen gode forslag? Endret 24. september 2008 av kitekatt
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Bergans fleece? Kjekt å ha nå på høsten, jeg bruker min mye. Kommet masse fint i butikkene nå.
kitekatt Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Bergans fleece? Kjekt å ha nå på høsten, jeg bruker min mye. Kommet masse fint i butikkene nå. Takk men han har alt sånt....desverre
Gjest antigartner Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Billetter til en konsert/et show/en forestilling innen en sjanger han liker?
Anan Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 (endret) Det går jo masse show nå før jul. Hva med julelatter 2, Anne Kat, Ylvis III, Dagfinn Lyngbø (er til neste år da). Da kan dere jo gjøre en helaften ut av det. Endret 24. september 2008 av Anan
kitekatt Skrevet 25. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2008 Det går jo masse show nå før jul. Hva med julelatter 2, Anne Kat, Ylvis III, Dagfinn Lyngbø (er til neste år da). Da kan dere jo gjøre en helaften ut av det. har tenkt på det, men vanskelig å vite hva han er interessert i sånn sett. han har ikke vært så ivrig på slikt før Også er det neo med tid, vi har begge barn så ikke alltid så lett å få med. Men jeg holder øynene åpne om det dukker opp noe han kanskje vil like. Andre forslag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå