Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde jeg var forlovet med verdens flottete fyr, og at dette skulle vare hele livet. Så har jeg akkurat fått vite at han i utdrikningslaget sitt var utro med bestevenninna si!!! Hvordan er det mulig når han gang på gang har forsikret meg om at de to bare er venner?

Eneste muligheten jeg ser for meg for at vi to fortsatt skal gifte oss er rett og slett at han godkjenner kjemisk kasterasjon, slik at sexdriften blir borte. Har sagt at jeg ikke orker å leve i usikkerhet, så da må han velge mellom kasterasjon eller meg.

For meg er ikke sex spesielt viktig i et forhold, men jeg ønsker meg såklart barn, og det er jo derfor jeg ønsker kjemisk kasterasjon i stedet for sånn ordentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir litt av en bryllupsnatt da.. ikke mye action når brudgommen har null sex-lyst!

Gjest StockDama
Skrevet

........

evt du kan la vær å gifte deg med han..?

Skrevet

Haha sorry men dette höres ut som et troll :briller:

1) Man fortsetter ikke veien til et ekteskap om mannen har värt utro og dama föler seg usikker.

2) Kjemisk kastrering; ikke sikkert det hjelper ;) Og da skal du leve et helt liv uten sex i såfall?

Dette blir for dumt

Skrevet
Blir litt av en bryllupsnatt da.. ikke mye action når brudgommen har null sex-lyst!

Men det er jo ikke så farlig da, eventuelt kan vi jo vente til etter at vi har giftet oss?

........

evt du kan la vær å gifte deg med han..?

Men jeg elsker han jo!

Skrevet
Haha sorry men dette höres ut som et troll :briller:

1) Man fortsetter ikke veien til et ekteskap om mannen har värt utro og dama föler seg usikker.

2) Kjemisk kastrering; ikke sikkert det hjelper ;) Og da skal du leve et helt liv uten sex i såfall?

Dette blir for dumt

Troll?

Jeg elsker han, og hvis han går med på kasterering så trenger jeg jo ikke å føle meg usikker lenger.

Jeg har jo sagt at sex ikke er spesielt viktig for meg i et forhold, og hvis det gjør at han ikke er utro mer så er jo det bare bra. Han sier at han elsker meg også, og at han vil gjøre alt for å få meg tilbake. Men ikke kasterere seg tydligvis :(

Skrevet

Er dette seriøst? Nei, det er ikke noe du burde vurdere å kreve engang! Dere kan BARE komme igjennom det hrmed å "jobe" d de, og velger du være sammen med han fortsatt, velger dufaktisk usikkerheten og. Mye dere må jobbe med! Det her går ikke!

Gjest StockDama
Skrevet

Om du trenger å kastrere mannen din for å kunne stole på han er neppe ekteskapet liv laga...

Skrevet
Er dette seriøst? Nei, det er ikke noe du burde vurdere å kreve engang!

Ja, er dette seriøst? jeg tviler!

.. jeg vil bare provosere tråden? :skratte:

Underholdende da.. venter spent på flere svar... :popcorn:

Skrevet

Hvordan kan du elske en mann du ønsker å kastrere? o_O

Skrevet
Hvordan kan du elske en mann du ønsker å kastrere? o_O

En mann har da vel litt flere sider enn den seksuelle? Jeg elsker alle andre sider ved han, men jeg greier altså ikke å stole på han når det gjelder den biten.

Han har forresten sagt at han er villig til å undersøke det nærmere, så får vi se.

Skrevet

Jeg har et godt forslag. Om du begynner å syns sex er viktig i et forhold, så slipper han være utro?? ;)

Skrevet

Forventer du at mannen din skal leve i sølibat fordi du ikke synes sex er viktig? Hva med at du gjør det slutt med han og finner en annen som heller ikke synes sex er viktig?

Skrevet

Tenk hvis han egentlig heller vil gifte seg med besteveninnen sin da? Hun har jo sexdrifter også.

Skrevet

kjære ts.. du er bitter, og ingen kan klandre deg for det.. tror dere skal utsette bryllupet jeg.. prøve å finne tilbake til tilliten, og ordne opp i problemene.. hallo!! mannen din var utro på utdrikkningslaget sitt! selv om du elsker ham så er det ikke sikkert de følelsene er gjensidige.. han har sikkert en grunn til å være utro, og den grunnen er muligens fordi han ikke elsker deg like høyt.. kan også være panikk fordi han ikke får flere sprell etter han er gift..

ikke press han til kastrasjon, det er bare idiotisk, da skremmer du ham ihvertfall.. dessuten så stopper ikke kastrasjon lysten, bare evnen til å utføre seksuelle handlinger med snurrebassen..

Skrevet

Kastrasjon, ja, rett før bryllupet. Det var smart. :ironi:

Skrevet (endret)

Tråden er ryddet. Spørsmål rundt moderering kan tas på Ris og Ros.

- Nigo (mod)

Endret av Nigo-san
Skrevet

Hadde mannen min vært utro på det viset der, hadde jeg ikke giftet meg med ham :(

Herrigud!!!

Skrevet

Tviler på du vil finne noe helsepersonell som kasterer en mann på dette grunnlag:-)- heldigvis.

Skrevet

Hvorfor tar du sånn på vei over at han er utro?

Jeg mener, sex er ikke viktig for deg, så da kan han da få lov å ha seg litt med venninna di. Og så kan du gjøre all de VIKTIGE tingene med ham.

1. Han slipper å bli kastrert

2. Du slipper sex

3. Han FÅR sex

4. Du får sex når det passer seg sånn (om du fortsatt tenner ham)

5. Dere kan fortsatt være sammen

:Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...