Gjest Gjest_askepott_* Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei er det noen som har sangen/musikken til tre nøtter til askepott som går i juletider Skal ha den i ett bryllup.. sende på mail eller link? takk
Julemusa Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Jeg har selve cd `en den kjøpte jeg fra freerecordshop, de sangene er ganske vanskelige å få tak i som kun soundtracken, de fleste steder har sangene med fortellende stemmer til. Om det ikke er noen her som har en link til den, kan du i allefall få kjøpt dem på freerecordshop.com
Rampolina Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Jeg har den, kan prøve å sende deg den om du sender meg adr på PM:)
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg hadde den som brudevals i bryllupet mitt. Gikk inn på you tube og fant den der, så sendte jeg den til dj'en vi hadde, og han fiksa resten...
kakemonsteret Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 (endret) Jeg tok en sjanse og bestilte den fra en sjekkisk nettbutikk. Eneste stedet jeg fant den.. Betalte da ca 120 kr inkl porto, og den kom etter ca 3 uker. Her er link. De har flere utgaver der inne, både med og uten tale innimellom. Denne er kun musikken, slik den er i filmen. Veldig fornøyd med denne utgaven. Vi skal ha en derfra som brudevals. Anbefales. Endret 25. september 2008 av kakemonsteret
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg tok en sjanse og bestilte den fra en sjekkisk nettbutikk. Eneste stedet jeg fant den.. Betalte da ca 120 kr inkl porto, og den kom etter ca 3 uker. Her er link. De har flere utgaver der inne, både med og uten tale innimellom. Denne er kun musikken, slik den er i filmen. Veldig fornøyd med denne utgaven. Vi skal ha en derfra som brudevals. Anbefales. Hehe, en sjekkisk tilogmed?;P Da er den vanskelig å få tak i gitt! I verste fall kan du bare google Tre nøtter til Askepott soundtrack + torrent, så er den gratis! Eventuelt du finner CDen billig i en nettbutikken. Verre er det ikke:)
kakemonsteret Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Hehe, en sjekkisk tilogmed?;P Da er den vanskelig å få tak i gitt! I verste fall kan du bare google Tre nøtter til Askepott soundtrack + torrent, så er den gratis! Eventuelt du finner CDen billig i en nettbutikken. Verre er det ikke:) Tro meg, jeg søkte både for å laste ned og å kjøpe (mer lokalt..) på nett, men fant ikke. Jeg er kanskje ikke helproff når det gjelder å laste ned musikk, men jeg finner stort sett det jeg leter etter. Dessuten så er jeg så glad i den filmen, at det ligger litt nostalgi i å ha soundtracket i cd-samlinga mi.. Jeg har sikkert sett filmen flere hundre ganger fra jeg var 6 til jeg var 12 år. Jeg slet ut videokassettene og måtte ta den opp på nytt flere ganger. Nå har vi den på dvd, og det hender jeg ser den sammen med dattera mi. Det er koselig det!
Gjest Rampolina på nattevakt:) Skrevet 26. september 2008 #9 Skrevet 26. september 2008 Jeg sier det igjen; har den på PC så send meg mailadr på PM så skal jeg sende deg den. Er på nattevakt så får ikke logget inn. Rampolina:)
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2008 #10 Skrevet 27. september 2008 Åh! *Mimre!* Jeg antar du mente at du kjøpte den fra en Tjekkisk nettbutikk og ikke sjekkisk. http://no.wikipedia.org/wiki/Tsjekkia Lurer meg på om jeg og skal kjøpe...
Gjest Gjest_askepott_* Skrevet 28. september 2008 #11 Skrevet 28. september 2008 Heisann. Tusen takk for alle gode tips.Jeg fikk en til å laste ned fra you tube til meg. Brudeparet var nydelig og sangen perfekt.Veldig nydelig. Nok en gang takk alle sammen.
hanne1980 Skrevet 2. oktober 2008 #12 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har sendt deg pm Rampolina.. kan du svare meg når du ser denne meldingen? Jeg trenger virkelig denne sangen! Den skal vare brudevalsen våres!
Rampolina Skrevet 2. oktober 2008 #13 Skrevet 2. oktober 2008 Jeg har sendt deg pm Rampolina.. kan du svare meg når du ser denne meldingen? Jeg trenger virkelig denne sangen! Den skal vare brudevalsen våres! Jeg har sendt deg den:)
Gjest Gjest_Ingrid_* Skrevet 29. oktober 2009 #15 Skrevet 29. oktober 2009 Finner den på Limewire også, f eks Karel Gott - Tre nøtter til Askepott. Har sikkert et ordentlig navn, men du finner den under dette også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå