Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Heisann! Jeg tenker på å kjøpe meg en concealer fra IsaDora's mineralsminkesortiment, ettersom jeg har foundation derfra. Det jeg lurer på, det er i pulverform. Blir det vanskelig å påføre huden først en concealer også en foundation, når begge er i pulverform? Eller er rett og slett en dekkstift veien å gå? Noen kloke hoder som kan hjelpe en som ikke har så mye peiling....? Grunnen til at jeg vil ha en concealer er at jeg har kvisearr, som foundationen ikke klarer å trylle bort.... Takknemlig for alle svar :o)
mari4ever Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Heisann! Jeg tenker på å kjøpe meg en concealer fra IsaDora's mineralsminkesortiment, ettersom jeg har foundation derfra. Det jeg lurer på, det er i pulverform. Blir det vanskelig å påføre huden først en concealer også en foundation, når begge er i pulverform? Eller er rett og slett en dekkstift veien å gå? Noen kloke hoder som kan hjelpe en som ikke har så mye peiling....? Grunnen til at jeg vil ha en concealer er at jeg har kvisearr, som foundationen ikke klarer å trylle bort.... Takknemlig for alle svar :o) Hei på deg:) mineralconcealeren til isadora er veldig god! trikset er bare å påføre den Etter foundationen sånt at den ikke sklir vekk... synes at concealeren er veldig bra til å dekke kvisearr med så denne er absolutt et meget godt valg:) bra pris også på denne!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 26. september 2008 #3 Skrevet 26. september 2008 Tusen takk for svar! Bare synd at jeg fant ut at butikken her ikke fører den.... har alt det andre, men ikke concealeren *skuffa* Men da skal jeg kjøpe den hvis jeg finner den et annet sted, takk! :o)
mari4ever Skrevet 26. september 2008 #4 Skrevet 26. september 2008 Tusen takk for svar! Bare synd at jeg fant ut at butikken her ikke fører den.... har alt det andre, men ikke concealeren *skuffa* Men da skal jeg kjøpe den hvis jeg finner den et annet sted, takk! :o) Det var jo litt spesielt må jeg si da men....du får kjøpe den på vita da, de har vertfall concealeren:o)
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 27. september 2008 #5 Skrevet 27. september 2008 Ja, syns jeg og, men det var nå bare sånn.... Ikke har vi Vita heller, bor på en småplass *håper Vita kunne kommet hit*
mari4ever Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Ja, syns jeg og, men det var nå bare sånn.... Ikke har vi Vita heller, bor på en småplass *håper Vita kunne kommet hit* hehe ja. Har du spurt på den plassen du bor da på den butikken om de får inn concealeren? er det veldig langt inn til nærmeste by da? ja vita er veldig greit å ha, de har det meste du trenger! kjøpre forressten isadora sin mineral foundationen i dag jeg, veldig bra dekk evne og fin glød:D
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Nei, har ikke spurt, men tror nok jeg skal gjøre det neste gang jeg er innom. Og ja, Vita er bra... savner den fra der jeg bodde før... de har virkelig det meste, de. Yup, helt enig, foundationen er kjempebra Dekker uten at du føler du har en maske på deg
mari4ever Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Nei, har ikke spurt, men tror nok jeg skal gjøre det neste gang jeg er innom. Og ja, Vita er bra... savner den fra der jeg bodde før... de har virkelig det meste, de. Yup, helt enig, foundationen er kjempebra Dekker uten at du føler du har en maske på deg ja håper de får den da:) yes:) å jeg savner å jobber på vita har prøvd mange foundationer og de er så kliss på en måte, føler deg utrolig dekkt ja:P ble overasket over hvor god mineral make-upen fra isadora var:D supert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå