Gå til innhold

Kanibalisme burde bli lovlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvorfor ikke? Vi er alt for mange mennesker her i verden. Spiser man mennesker så går jo innbyggertakllet ned og man blir mett i tilegg.

Jeg vil si at det virkelig er nødvendig. Flere ville fått mat og det er også billigere.

Har hørt at menneskekjøtt smaker veldig likt grisekjøtt så det blir jo nesten som å spise svin. Noen mennesker er jo svin også så man merker sikkert ikke noe forskjell heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Noen mennesker er jo svin også så man merker sikkert ikke noe forskjell heller.

:ler:

Gjest Gjest_lykken_*
Skrevet

Enig..

men jeg vil helst bare "spise" den skjønne naboen, .. med hud og hår. :lur:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Ja, hvorfor ikke? Vi er alt for mange mennesker her i verden. Spiser man mennesker så går jo innbyggertakllet ned og man blir mett i tilegg.

Jeg vil si at det virkelig er nødvendig. Flere ville fått mat og det er også billigere.

Har hørt at menneskekjøtt smaker veldig likt grisekjøtt så det blir jo nesten som å spise svin. Noen mennesker er jo svin også så man merker sikkert ikke noe forskjell heller.

haha sånn utenom fare for sjukdommer av både det ene og det andre slaget... f.eks. prionsykdommer...de er jo koselige....

Skrevet

Jeg har hørt at vi smaker kylling. Var en av disse berømte kannibalene som sa det i et intervju... men jeg klarer ikke for alt i verden å huske hvem.

Uansett.

Man kan jo donere bort kroppen til alt mulig annet, hvorfor ikke til en hyggelig kannibal?

Kan jo alltids kalle det "forskning". Vi setter kameraet på en som har meldt seg frivillig, hyrer inn David Attenborough, og dokumenterer nøye.

Skrevet

Jeg er ingen matpingle, men akkurat menneske har jeg ikke lyst til å smake.

Gjest StockDama
Skrevet

Er det ikke slik at de fleste dyr ikke har godt av å spise noen av egen rase?

Uansett, så lenge den som blir spist ikke har noe imot det, så værsegod.

Skrevet

Njaa, jeg er lært opp til at man ikke skal spise "selvdødt" kjøtt, kun sånt som er slaktet - og jeg er av ren egeninteresse ikke for at jakt på mennesker skal bli lovlig, så jeg stemmer nei.

Gjest StockDama
Skrevet
Njaa, jeg er lært opp til at man ikke skal spise "selvdødt" kjøtt, kun sånt som er slaktet - og jeg er av ren egeninteresse ikke for at jakt på mennesker skal bli lovlig, så jeg stemmer nei.

Var en sak for noen år tilbake der en mann hadde lagt ut annonse på at han ville bli spist, litt av beinet og penisen. Han fikk svar og fant noen å spise seg selv med. Da er det jo frivliig av begge parter, uten jakt, er det ok?

syns egentlig det er helt greit.

Skrevet

Det er bare på KG en slik idiotisk tråd får bli stående...

Skrevet
Det er bare på KG en slik idiotisk tråd får bli stående...

Hvordan vet du det? Har du prøvd den flere steder?

Skrevet
Hvordan vet du det? Har du prøvd den flere steder?

Er ikke ts bare så det er klart.

Skrevet

:hoho: Takk for dagens latter.

Skrevet

Jeg har sagt det flere ganger, man kan ikke spise frihet men man kan spise liberalister.

Skrevet
Jeg har sagt det flere ganger, man kan ikke spise frihet men man kan spise liberalister.

Er dette noe du sier ofte PeeWee?

• 3 måneder senere...
Gjest Charming
Skrevet

Nå må jeg ærlig innrømme jeg begynte å le høylytt her jeg sitter for meg selv i godstolen. :)

Jeg er helt uenig. Mener jeg har hørt et sted det ikke er bra å spise sin egen art.

Skrevet

Jeg har i utgangspunktet lite i mot selve det å spise mennesker. Drepe de derimot er mer tvilsomt.

Det er enkelte kulturer som spiser sine døde for å hedre de, og hvorfor ikke? Antar at om jeg hadde blitt med i en slik gravferd så hadde jeg deltatt i måltidet også.

Forutsetningen er at det hadde vært tilberedt på en slik måte at det var helsemessig trygt.

Skrevet
Jeg har hørt at vi smaker kylling.

det har jeg også hørt :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...