Siljefar Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Jeg har vært sykemeldt en stund pga sykdom i familien og mottok idag en utbetalingsslipp fra NAV. Forrige gang kom sykepengene innpå konto, så jeg syns det var så rart å få en slags sjekk i posten. Kan dette være noe annet enn sykepengene? Jeg snakka med noen på NAV for noen dager siden og da sa de at de kom innpå kontoen den 25. Noen som har fått det på utbetalingsslipp før, selv om man fikk sykepenger forrige gang på konto?
Gjest Portis Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Har ikke fått sykepenger gjennom nav, men jeg får ya der...og for meg er det helt vanlig at utbetalningsslippen kommer noen dager för. Nå får jeg det på mail og ikke pr post, så jeg får 1 et par dager för pengene, så får jeg 1 dagen för og 1 samme dag... litt merkelig, men har alltid värt sånn
Pasha Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 (endret) 2 ganger har jeg opplevd at jeg har fått permisjonspengene mine på "sjekk" i steden for på konto.Da har det vært noe tull med kontornr (dvs de har mistet det) Ring å hør om det kan være tilfelle her også Endret 24. september 2008 av Pasha
Gjest Portis Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Hmm misforstod nok litt Men uansett så får jeg utbetalningsslipp på mail opp til flere ganger för penger er på konto (det står iallefall at det er det det er i mailen)
Siljefar Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Har ikke fått sykepenger gjennom nav, men jeg får ya der...og for meg er det helt vanlig at utbetalningsslippen kommer noen dager för. Nå får jeg det på mail og ikke pr post, så jeg får 1 et par dager för pengene, så får jeg 1 dagen för og 1 samme dag... litt merkelig, men har alltid värt sånn Får du det oppdelt da? Jeg tror ikke jeg skjønte helt :gjeiper: Jeg blir veldig overraska om det jeg fikk på den utbetalingsslippen er alt jeg får for det var ikke mye i forhold til hvor lenge jeg har vært sykemeldt.
Siljefar Skrevet 24. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2008 Hmm misforstod nok litt Men uansett så får jeg utbetalningsslipp på mail opp til flere ganger för penger er på konto (det står iallefall at det er det det er i mailen) Jeg mener sånn slipp hvor man henter ut pengene i posten eller i banken:)
Siljefar Skrevet 24. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. september 2008 2 ganger har jeg opplevd at jeg har fått permisjonspengene mine på "sjekk" i steden for på konto.Da har det vært noe tull med kontornr (dvs de har mistet det) Ring å hør om det kan være tilfelle her også Aha, da er det vel det da... Håpet det kunne være noe "utenom" for det var mye mindre enn forventet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå