Gå til innhold

Hva er Luksus for deg?

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Luksus for meg må være en reise til et sted jeg lenge har drømt om, med god tid, ubegrenset med lommepenger og godt reisefølge.

Hverdagsluksus må være god tid til å gjøre akkurat det jeg har lyst til. Har en slik dag i dag, og det er bare deilig:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

* Få massasje (gjerne hodebunn, det er herlig!).

* Nyte late dager på ferie, da gjerne utlandet og slippe å tenke på penger, eventuelt shoppingferie et eller annet sted.

* Hyggekvelder med kjæresten (ikke så ofte siden han bor et stykke unna meg).

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Gjest Gjest_Oda_*
Skrevet

Å besøke sommerhuset på landet ved sjøen. Alltid noe jeg ser frem til, alene med hunden min.

Peiskos på kvelden. Sjø og hav. Ingen biler og en pitteliten butikk (Bor i storbyen, ja) =)

Skrevet

Jeg kan føre til rolige trasketurer i f.eks. Romas gater med venninne, med sakte, lette lunsjer og andre småretter med gode, lette viner til. Det er luksus :)

De andre tingene jeg har nevnt tidligere, er mer hverdagsluksus.

Skrevet

Når jeg tenker på luksus, tenker jeg på noe jeg veldig sjelden har mulighet til å gjøre. Slik mitt liv er i dag, syns jeg at jeg har muligheten til å gjøre mange ting. Jeg syns det er veldig deilig å være på fjellet, men jeg ville ikke kalle det luksus heller, fordi jeg har muligheten til å dra langt oftere enn jeg faktisk gjør. For meg handler luksus om manglende eller begrensede muligheter. Om jeg hadde barn eller jobbet veldig mye, kunne jeg virkelig begynt å snakke om luksus.

Skrevet

Man har forskjellige syn på hva som er Luksus og hva man vil se på det som.

For meg er det ikke vanskelig å skjønne begge synene.

Jeg liker å tenke at hverdagen og ting jeg opplever i hverdagen også er Luksus.

Samtidig er sjeldne Luksusopplevelser også ganske luksus.

Skrevet
Man har forskjellige syn på hva som er Luksus og hva man vil se på det som.

For meg er det ikke vanskelig å skjønne begge synene.

Jeg liker å tenke at hverdagen og ting jeg opplever i hverdagen også er Luksus.

Samtidig er sjeldne Luksusopplevelser også ganske luksus.

Ja, det kan du si. Jeg syns egentlig det er luksus å ha de mulighetene man har i Norge. Jeg syns det er luksus å være fornøyd med livssituasjonen sin og de valgene man har tatt så langt i livet. Mye handler om vilje, men noe handler om tilfeldigheter.

Gjest Gjest_Hanna panna_*
Skrevet
Ja, det kan du si. Jeg syns egentlig det er luksus å ha de mulighetene man har i Norge. Jeg syns det er luksus å være fornøyd med livssituasjonen sin og de valgene man har tatt så langt i livet. Mye handler om vilje, men noe handler om tilfeldigheter.

:enig:

-Hanna panna, logga akkurat ut.

Skrevet

Luksus i hverdagen: En skikkelig god brødblings med godt brød med masse korn og nøtter i, med favorittpålegget mitt (salatblad, krepsehalesalat, paprika og agurk ) og et stort kaldt glass melk :)

Ellers: Spa og ski weekend...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...