Gjest Pudding Skrevet 9. juni 2003 #1 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei! Jeg og kjæresten skal gifte oss i juli 2004. Når er det vanlig å sende ut innbydelser? Vi har familie i utlandet, så vi vil gjerne være litt tidlig ute, slik at så mange som mulig kan komme. Virker det litt rart å be dem allerede 1 år før bryllupet ? Hvordan gjorde dere andre det? Er veldig takknemlig for svar!! Stor klem fra Pudding Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #2 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei Pudding, vi gifter oss i mai og vi har gitt muntlig beskjed til de som står på gjestelista, slik at de har mulighet til å sette av datoen. Vi har bare fortalt at vi gifter oss, ikke sendt ut noen invitasjoner. Det blir alt for tidlig synes jeg.... Vi sender våre i februar, vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jamjam Skrevet 9. juni 2003 #3 Del Skrevet 9. juni 2003 Hei pudding! Vi gifter oss også i juli 2004,og tanken er at de fleste får muntlig beskjed i løpet av sommeren,siden jeg tyter om bryllup rett som det er.. Og at inbydelsene sendes ut i slutten av februar,begynnelsen av mars, siden det er ferietid bør man vel regne seg god tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 9. juni 2003 #4 Del Skrevet 9. juni 2003 Hos oss er allerede jungeltelegrafen i gang ja, men invitasjonene blir nok ikke sendt ut før i mai/juni neste år. Vi gifter oss i midten av august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki Skrevet 9. juni 2003 #5 Del Skrevet 9. juni 2003 Vi gifter oss nå i august og sendte ut invitasjonene i midten av mars. Dette ganske enkelt for at folk skal få mulighet til å planlegge ferien litt. Synes det er kjedelig når man er for sent ute og flere av gjestene har bestilt sydenferie etc... Jeg synes det er greit at man er tidlig ute med invitasjonene. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 9. juni 2003 #6 Del Skrevet 9. juni 2003 Lenge leve jungeltelegrafen iallefall inntil et halvt år før. (kommer an på sesongen, men siden du pudding skal gifte deg i juli er det greit å gi beskjed tidlig.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stardust Skrevet 9. juni 2003 #7 Del Skrevet 9. juni 2003 Vi har gitt de aller fleste ett års muntlig varsel og så sendte vi invitasjonene 4-5 måneder i forveien. Vi har også mange som kommer langveisfra og som må planlegge en del for at alt skal klaffe... men det ser ut til å gå aldeles utmerket!!!! Bare positive tilbakemeldinger på invitasjonene hittil ihvartfall!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå