Gå til innhold

Glansspray

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jeg kjøpte KMS sin glansspray i dag, jeg synes den var et stort bomkjøp.

Den gjorde håret fettete og oljete, så hvist jeg tar i håret så kommer det en slags olje på fingrene, å så var det lukten da... det lukter rett å slett harskt av den.

Skal den være så oljete?

Kan tenke meg et annet merke, annbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker faktisk glanssprayen til H&M. Men det er vikitg å ikke ta for mye, da blir det fettete!

Skrevet
Jeg kjøpte KMS sin glansspray i dag, jeg synes den var et stort bomkjøp.

Den gjorde håret fettete og oljete, så hvist jeg tar i håret så kommer det en slags olje på fingrene, å så var det lukten da... det lukter rett å slett harskt av den.

Skal den være så oljete?

Kan tenke meg et annet merke, annbefalinger?

Du tok ikke på for mye da? Bruker denne selv, og det skal fint lite til i mitt hår i allefall. Også skal en vel holde sprayen litt unna håret? Kanskje det hjelper?

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Jo det kan jo hende at jeg har hatt i for mye første gangen, jeg har ikke hatt glansspray før så jeg må vel prøve meg frem med denne. Men jeg synes lukten var trasig, så det blir nok et annet merke neste gang. Har dere noen tips, så bare fyr løs.

Skrevet

Er det KMS Silk Sheen sprayen du har?

Jeg har den og er kjempefornøyd! :) Synes den lukter helt nydelig, litt jordbæraktig...

Du må huske å riste flasken godt når du bruker den, du må ha god avstand til håret og bruke lite.

Den gir kjempefin glans i mitt hår, men bruker jeg mye blir det fett.

Et annet tips er om du bruker glattetang så kan du spraye håret med glanssprayen før du glatter over med tangen. Da blir håret glansfullt og veldig glatt :)

Gjest Gjest_Chanell_*
Skrevet

Ja det er den jeg har. Skal bruke den opp uansett.

Skrevet

Jeg har KMS Flat Out Weightless Shine Spray, som den så fint heter. Opplever lett det samme som deg, at håret blir oljete og ser kjempefett ut, hvis jeg sprayer for nært eller for mye. Henger meg på rådene fra de andre her, jeg ;)

Gjest cybergirl
Skrevet

Goldwell diamond gloss shine spray er veldig bra! Bruker den nesten hver dag, hårer ser ikke klisset ut, bare veldig skinnende. Kjøpes på div. frisørsalonger, og er verdt pengene.

Skrevet

Elsker Tigi Bedhead Headrush! Gir fin glans og lukter helt fantastisk! :jepp:

Skrevet

Liker godt Catwalk Camera Ready Shiner & Defrizzer. Gir glans, lukter godt og "roer" ned håret mitt uten å bli fettet :)

Kjøper den på Strawberrynet til 90,50. Og, nei har aldri opplevd noe negativt med Strawberrynet alle de 40 gangene jeg har handlet der:) (måtte bare nevne det)

Skrevet
Liker godt Catwalk Camera Ready Shiner & Defrizzer. Gir glans, lukter godt og "roer" ned håret mitt uten å bli fettet :)

Kjøper den på Strawberrynet til 90,50. Og, nei har aldri opplevd noe negativt med Strawberrynet alle de 40 gangene jeg har handlet der:) (måtte bare nevne det)

Har denne jeg også, og er fornøyd så lenge jeg ikke bruker for mye av den.

Er også veldig fornøyd med Strawberrynet :jepp:

Skrevet

Lånar tråden här då min fråga handlar om glansspray, vilket jag inte kan ett dyft om:

Vad rekommenderar ni för spray till tjockt långt och rött hår? Det får inte bli fett eller hårt av sprayen. Jag vill verkligen ha glans - något med vinyl i kanske eller vad?

Då jag var blondin gillade jag Biolage glansspray.

MVH

Jean

www.skindeepbyjean.blogg.se

Skrevet

Hvis den lukter harskt er den mest sannsynlig harsk. Jeg ville returnert den.

Skrevet

Har nettopp bestilt meg KMS silk sheen, så dette var litt kjipt å høre!

Jaja, jeg får legge inn min erfaring med den når jeg får den...

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med KMS silk sheen, men det er ikke mye som skal til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...