Gå til innhold

Da var jeg blitt FRU!

Juni-brud

Anbefalte innlegg

Tusen takk for alle hilsninger.

Jeg er kjempe lykkelig som Fru :D

Dere som ikke er gift; Gled dere og nyt dagen, den går så utrolig fort, før du vet ordet av det er du gift ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER SÅ MYE!!!!! DET VAR VELDIG KOSELIG

Å LESE OM DERES LYKKLIGSTE DAG, OG MÅTTE RESTEN BLI LIKE BRA.

JEG GLEDER MEG MASSE TIL MIN TUR!!!

STOR GRATULASJONS KLEM FRA 14. JUNIBRUD!! :P:P:P:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....før du vet ordet av det er du gift ;)

Høres nesten litt skummelt ut....

Men jeg gleeeeeeeder meg .........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalang

Hei!

Jeg er 27 år og skal gifte meg 20. sept. Når jeg leser dette får jeg klompen i halsen, jeg også ønsker at dagen vår skal bli slik.

Hvor lenge har du planlagt?

Etter vielsen, hvor lang tid brukte dere utenfor kirken?

Jeg tenkte at fotografen kunne komme til kirken for å ta bilder, både inne og ute! Jeg synes at det er der bryllupsbildene hører hjemme og ikke i skogen. Hva tror du om dette? :wink:

Er det domt at vi ikke kjører fra kirka først? Vi skal sikkert ta bilder på kirketrappa, ved bilen osv......

Håper på svar

Siv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 27 år og skal gifte meg 20. sept. Når jeg leser dette får jeg klompen i halsen, jeg også ønsker at dagen vår skal bli slik.

Hvor lenge har du planlagt?

Etter vielsen, hvor lang tid brukte dere utenfor kirken?

Jeg tenkte at fotografen kunne komme til kirken for å ta bilder, både inne og ute! Jeg synes at det er der bryllupsbildene hører hjemme og ikke i skogen. Hva tror du om dette? :wink:

Er det domt at vi ikke kjører fra kirka først? Vi skal sikkert ta bilder på kirketrappa, ved bilen osv......

Håper på svar

Siv :)

Vi forlovet oss i desember 2001, men begynte planleggingen et år i forveien. Da bestemte vi lokale, kirke, fotograf o.l

Etter vielsen var vi utenfor kirken i drøye 20 min, der vi fikk gratulasjoner og tok litt bilder.

Hvor du vil ta bilder bestemmer dere selv. Syntes du det hhører mest hjemme å ta det ved kirken gjør dere det. Det er deres dag og dere som skal minne den for resten av livet.

Vi valgte å ta bilder i en park, det er fordi vi begge er veldig glad i skog og friluft.

Lykke til med planleggingen! Tiden kommer til å gå kjempefort!!!

Et lite tips; Vi hadde kjøpt engangskameraer og satt ut på bordene. Dette ble tatt veldig godt imot, og alle 5 ble brukt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...