Juni-brud Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 Lørdag 7. juni, et minne for livet! Jeg, sønnen vår og forloveren min sov hos mine foreldre dagen før dagen. Vi gikk ikke å la oss før klokka ble litt over 01.00. Nattesøvnen ble det så som så med. Kl 05.15 klarte jeg ikke å sove mer, stod opp og begynte å tenke litt.... Vi kjørte til frisøren og var der 8.30. Da ble håret rullet og ordnet. Jeg ble sminket, og ble ordentlig fin. Jeg og min forlover fikk en halv time med deilige snitter og hvitvin. Kl. nærmet seg 12.00 og det var på tide å kle på seg. Nervene var i høyspend. Når pappa kom for å hente oss kom tårene, endelig var det min tur til å bli Fru. "Nå er det 1 minutt igjen, nå slår jeg av klokkene, musikken begynner og jeg åpner døra. Lykke til!" Kirketeneren åpnet døra, og jeg holdt på å svime av!!! Måtte konsentrere meg om å gå rett frem. Så ikke så mye, for øynene var fulle av tårer. Jeg kom meg opp til slutt. Satt der med tårer i øynene, og prøvde å holde igjen så godt jeg kunne. Da min tremening sang solo, Still The One, klarte jeg ikke mer. Tårene strøømet på og jeg skalv som om jeg skulle ha abstinenser for et eller annet. ENDELIG! Jeg har fått min Prins og blitt Fru. Utgangen var mye lettere Da vi kom ut stod limousinen der med champanje og nygift skilter på. Gratulasjonene kom i fleng, og risen regnet Etter en foto session utenfor kirken dro vi for å ta bilder. Været var bra, selv om det blåste litt. Vi tok masse bilder. Med brudepike og svenner, og forlovere. Da vi ankom festen stod gjestene utenfor og tok oss imot. Enda mer champanje på oss :D Middagen var nyyyyydelig! Det er det beste jeg noen gang har fått i min munn! all ære til kokken. Det ble også noen tårefulle taler. Min mor og svigermor holdt velkomsttalen på rim, min pappa holdt sin tale. Han holdt på å gråte hele tide, en vakker tale. Så var det min kjæres tur. Vakrere ord har jeg aldrig hørt. Han tok meg med storm der! Hjertet mitt smeltet og tårene trillet! Det ble flere sanger og taler, og vi hadde det kjempekoselig. Etter middagen kom kaffegjestene, det ble servert kaffe og cognac med det samme. Jeg og min kjære snek oss da ut. Satte oss ute, bare han og jeg. Intrykkene kom over oss, vi var nå gift. Et bånd som ingen skal bryte. Sirkelen var nå ferdig Rosa på Ball spilles og min kjære ber meg opp til dans. Vi valser omkring, forbausende bra, etter våres korte internett leksjon Kakene blir spist, min nabo hadde lagd en kjempegod bryllupskake til oss. Rundt 1 tiden begynte vi å takke for oss. Nå skulle vi trekke oss tilbake til hotellet der vi skulle tilbringe bryllupsnatten. Vi var dødsslitne begge to. Jeg la meg i badekaret mens min kjære tok ut spennene i håret. Etterpå badet han, mens jeg skulle vente i sengen Men når han var ferdig hadde jeg sovnet Så kosen ble flyttet til vi våknet Etter deilig frokost på rommet kom pappa og hentet oss. Vi hentet bilen med gavene og kjørte hjem for å pakke ut og se på gavene, Vi hadde fått utrolig mye fint!!! Så kjørte vi og hentet gutten vår og dro tilbake til lokalet for å rydde litt. Det var masse drikke igjen, godt sommeren er lang Det her var en helt utrolig dag, alt var perfekt! Det er ingen ting jeg kunne tenke meg å forandre på!!! Så nå er jeg en lykkelig Fru
K. Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 Åååhhh, jeg får frysninger!!! Gratulere så mye med vel overstått :D K.
Gjest Tex Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Gratulerer så inderlig!!!!! Neste pinseaften kl tretten er det vår tur.....
jamjam Skrevet 9. juni 2003 #6 Skrevet 9. juni 2003 Gratulerer så mye! Åh,det virker fryktelig lenge til juli 2004.. :D
Pip Skrevet 9. juni 2003 #7 Skrevet 9. juni 2003 GRATULERER så mye! Nå gleder jeg meg noe voldsomt...! (Bare 19 dager igjen...!)
Gjest Tabby Skrevet 9. juni 2003 #9 Skrevet 9. juni 2003 Å gratulerer så mye som fru! Kan tenke meg det var en dag som ikke mye vil overgå i hele resten av livet. Dere hadde masse flotte blomster! Var nemlig og tittet på lokalet dere hadde i går og så blomstene deres... Det var jo et kjempeflott sted å ha bryllupsfesten! Kan tenke meg du var nydelig i drømmekjolen, og med drømmemannen, og ikke minst den flotte prinsen deres! Nok en gang, gratulerer så masse.
Junebug Skrevet 9. juni 2003 #10 Skrevet 9. juni 2003 Gratulerer så mye! Nå er det under to uker til det blir min tur...
Pusekatt Skrevet 9. juni 2003 #11 Skrevet 9. juni 2003 Gratulerer så mye!!!! Det kribler enda mer i kroppen min når jeg leser om de fantastiske dagene andre bruder har hatt her :D
Vimsevips Skrevet 9. juni 2003 #14 Skrevet 9. juni 2003 Gratulerer !! Høres ut som en vidunderlig dag !
Solstrålen Skrevet 9. juni 2003 #15 Skrevet 9. juni 2003 Gratulerer!!! Fikk tårer i øynene og frysninger på ryggen
MIKKELBRUD Skrevet 9. juni 2003 #19 Skrevet 9. juni 2003 Masse gratulasjoner og varme ønsker om et langt og lykkelig ekteskap til dere begge :D Det høres ut som dere fikk en perfekt dag, jeg kjenner sommerfugler i magen jeg nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå