Gå til innhold

Å kontakte den andre kvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet

Hvis en er bedratt av sin mann og finner ut av det, bør man ha lov til å kontakte den andre kvinnen for å enten komme til bunns i ting hvis mannen er lite meddelsom, eller eventuelt bare for å vite hvem dama er og la henne vite at en vet hvem hun er og hva en synes om henne?

Eller er det helt på trynet? Det er tross alt ens egen mann som har sviktet.

Veldig takknemlig for synspunkter! :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig har du lov.

I en slik situasjon mener jeg at du bør gjøre det som evt vil få deg til å føle deg bedre. Om din mann svikter i å gi deg tilfredstillende svar så kan du henvende deg til hans elskerinne.

Men det kan jo også gjøre vondt verre. Vil du ha et ansikt og en stemme å forholde deg til? Det er jo ikke sikkert hun gir deg et fnugg av sympati heller.

Om du føler for å fortelle henne akkurat hva du mener så er det fritt frem, få det ut. Du skylder henne ingenting. Akkurat like lite som hun skylder deg.

Skrevet

Tja.. syns du kan kontakte, men ikke for å skjelle henne ut.

Du kan være ærlig og si at du ikke syns du får vite no om dem fra mannen din og trenger hennes hjelp til å nøste det opp, og du kan si at du rett og slett er nysgjerrig på hvem hun er MEN du må være forberedt på å bli avvist og du må ta med i betraktningen at du ikke har noen rett på hennes side av saken og hennes tid.

Og ikke angrip henne - den er han du må banke ;)

Skrevet

Du kan være ærlig og si at du ikke syns du får vite no om dem fra mannen din og trenger hennes hjelp til å nøste det opp, og du kan si at du rett og slett er nysgjerrig på hvem hun er MEN du må være forberedt på å bli avvist og du må ta med i betraktningen at du ikke har noen rett på hennes side av saken og hennes tid.

For noe pølsevev. Det er vel så forkastelig å stå i med en gift mann, iallefall for oss som ikke tror at moral en en bil.

Skrevet

Enig. Vet hun at du eksisterer?

Gjest Gjest_Tina_*
Skrevet
Enig. Vet hun at du eksisterer?

Ja det har hun visst hele tiden mens de har holdt på. Hun vet også at vi har barn sammen....hurra!

Skrevet
Ja det har hun visst hele tiden mens de har holdt på. Hun vet også at vi har barn sammen....hurra!

Kunne aldri falt meg inn. Uansvarlig og merkelig fra dem begge, spør du meg. Når han har barn og burde ha respekt nok til å være glad i deg nok til å ikke holde på sånn. Fjått fyr og Fjåttkjerring

Tankene mine går rundt på. Om jeg var ungen. Om jeg var mamman. om jeg var pappan. Om jeg var elskerinna. De to første gjør meg trist, de to siste er ubegripelig. Merker at jeg blir provosert

Skrevet

Det er forkastelig å ligge med en opptatt mann og du har all mulig grunn til å hate henne men det er MANNEN DIN som har hatt forpliktelser for deg og som har lovet deg troskap. Jeg syns det blir skivebom å fokusere på henne. Hva får deg til å tro at du vil få mer svar fra en totalt ukjent kvinne enn du får fra din egen mann? Det er MANNEN DIN som må gi deg de svar du trenger for å gå videre og det er han du må bygge opp tillit til igjen. Jeg syns du skal rette fokuset på mannen din og kreve svar fra ham.

Gjest Gjest_hm_*
Skrevet
Hva får deg til å tro at du vil få mer svar fra en totalt ukjent kvinne enn du får fra din egen mann? Det er MANNEN DIN som må gi deg de svar du trenger for å gå videre og det er han du må bygge opp tillit til igjen. Jeg syns du skal rette fokuset på mannen din og kreve svar fra ham.

Hun risikerer ikke noe ved å ta kontakt heller, og du vet ikke hva hun trenger for å komme videre. Det kan hende hun vil få noe ut av det, og for henne kan den sjansen være verdt å ta.

Jeg synes du burde gjøre det du føler for TS, all sympati herfra :klemmer:

Skrevet

Uansett hva dere sier så er det til syvende og sist han som har vært utro ikke hun!! Ha også i bakhodet at hun kanskje vil bli stemor til ditt barn.............................................................

Skrevet
Hvis en er bedratt av sin mann og finner ut av det, bør man ha lov til å kontakte den andre kvinnen for å enten komme til bunns i ting hvis mannen er lite meddelsom, eller eventuelt bare for å vite hvem dama er og la henne vite at en vet hvem hun er og hva en synes om henne?

Du har selvsagt lov.

Men husk at "a la henne vite at en vet hvem hun er og hva en synes om henne" kan slå tilbake ganske kraftig. Folk sier det utroligste for å få det som de vil, du vet jo ikke hva mannen din har sagt om deg. I hennes øyne er du kanskje en fridig, sur, hurpe som ikke gjør annet enn å plage mannen sin og gjøre han ulykkelig (vi har jo lest om en del av den typen bare her på forumet). Hvis du ringer for å skjelle på henne så skal du ikke se bortifra at hun skjeller tilbake. Hun vet tross alt om at du finnes, du får neppe sympati og fortsåelse fra den kanten.

Jeg vet ikke. Det er mye å tenke over. Til syvende og sist er det opp til deg hva du velger å gjøre.

Hvis mannen ikke vil gi deg de svarene du trenger så sier jo det uansett nok om han, eller hva?

Hun er ikke uskyldig, men det var han som brøt løftet han ga deg.

Skrevet
Uansett hva dere sier så er det til syvende og sist han som har vært utro ikke hun!! Ha også i bakhodet at hun kanskje vil bli stemor til ditt barn.............................................................

Redd for telefon? Høye håp?? :gjeiper:

Skrevet

Neh, tror ikke det har noe mer for seg enn at hun faar bekreftet at du er ei hysterisk kjerring og sikkert like ille som mannen din antageligvis har overbevist henne om at du er.

Skrevet

Klart du kan ringe henne.

Men du må vere klar over at det kan slå to veier.

Vis forholdet allerede er kjent og etablert bak din rygg,kan dette vere bekreftelsen hun trenger på at det er fritt fram.

Vis forholdet har vert skjult og er ment å skulle vere skjult en stund til,eller bare er et blaff,kan du jo gi henne inn og skremme henne vekk.

Har selv opplevd å måtte ringe den andre for å få svar/bekreftelse på min mistanke,og det endret i grunn ikke noe.

Jeg fikk svaret jeg ikke ville ha.

Forholdet gikk i oppløsning,og de ble sammen.

I dag er jeg glad jeg ikke gikk bananas,truet henne eller skjelte henne ut.

Derfor føler jeg at jeg sitter med en viss verdighet.

Jeg ville heller KUN konsentrert meg om mannen din,var jeg deg.

Sagt at du vet,og bedt om en forklaring.

Jeg ville også foreslått en midlertidig separasjon og satt opp et reknestykke over barnebidrag,samværsfordeling,økonomisk bidrag og støtte osv.,bare for å vekke han litt.

Normalt vil det legge en demper på nye forhold under oppbygging.

Jeg ville også sagt at jeg var oppriktig glad i han,selv om jeg hatet han,der og da.

håper det hjelper.

Skrevet
Neh, tror ikke det har noe mer for seg enn at hun faar bekreftet at du er ei hysterisk kjerring og sikkert like ille som mannen din antageligvis har overbevist henne om at du er.

Ekstremt dårlig ordvalg Fluff, empatien lenge leve...

TS: Det siste du skal tenke på er hva 'den andre kvinnen' måtte mene/tro om deg, hun burde strengt tatt ha nok med å synes lite om seg selv akkurat nå.

Skrevet
Ekstremt dårlig ordvalg Fluff, empatien lenge leve...

TS: Det siste du skal tenke på er hva 'den andre kvinnen' måtte mene/tro om deg, hun burde strengt tatt ha nok med å synes lite om seg selv akkurat nå.

Men hva er det TS vil faa ut av det? Hvis alt hun faar ut av det er at den andre kvinnen faar bekreftet hva hun er blitt fortalt, saa oppnaas vel ikke saa veldig mye, og i alle fall ikke til TS' fordel?

Og dette er et forum, om det er empati TS er ute etter faar hun oppsoeke en venn.

Skrevet
Jeg ville også foreslått en midlertidig separasjon og satt opp et reknestykke over barnebidrag,samværsfordeling,økonomisk bidrag og støtte osv.,bare for å vekke han litt.

Normalt vil det legge en demper på nye forhold under oppbygging.

Jeg ville også sagt at jeg var oppriktig glad i han,selv om jeg hatet han,der og da.

håper det hjelper.

På meg høres det ut som du råder til en taktikk over hvordan tviholde på den utroe mannen for enhver pris. Er det så sikkert at det er den bedratte som vil få daglig omsorg, barnebidrag, økonomisk bidrag, støtte osv? Mener du at man bør vekke en utro mann med skremselspropaganda om økonomiske forpliktelser for å tviholde på ham? Jeg trodde det var den utroe som hadde en overtalelsesjobb å gjøre jeg? :klø:

Skrevet
For noe pølsevev. Det er vel så forkastelig å stå i med en gift mann, iallefall for oss som ikke tror at moral en en bil.

Du vet jo ikke hva mannen har sagt til henne. Det er allerede bevist at mannen i dette tilfellet er i stand til å lyve og bedra. Hva vet man om hva han har sagt til elskerinnen?

Og dette vet du hvordan? Er det mannen din som har fortalt deg dette?

Skrevet
Men hva er det TS vil faa ut av det? Hvis alt hun faar ut av det er at den andre kvinnen faar bekreftet hva hun er blitt fortalt, saa oppnaas vel ikke saa veldig mye, og i alle fall ikke til TS' fordel?

Og dette er et forum, om det er empati TS er ute etter faar hun oppsoeke en venn.

Det kan tenkes hun kan få noen svar, eller at det hjelper henne på en annen måte. Folk er forskjellig, og det er mulig at hun trenger dette, da mener jeg det er riktig.

Med empatimangel tenkte jeg på betegnelsen hysterisk, det kunne virke som om du mener hun er det dersom hun ønsker en samtale. Bevares, hun hadde vel hatt all rett til å faktisk være hysterisk i denne situasjonen, men jeg oppfattet henne ikke slik i det hele tatt. Og jeg mener altså at hun skal gi f i hva den andre kvinnen måtte tro om henne.

Skrevet

Klart du kan få lov,men i mitt tilfelle har ikke jeg gått så langt.

Hadde aldri tatt kontakt med personen som var utro med min mann, vville aldri ha hatt det trynet forrand meg hver gang noe skulle gjøres opp i.. nei takk

Er enig med den som skrev dette ::::

det er MANNEN DIN som har hatt forpliktelser for deg

og som har lovet deg troskap.

Han burde heller fortelle deg hvordan ståa er ..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...