Dions Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har sittet å letet leeenge etter en sang som vi vil ha sunget i kirken - "From this moment" er jo nydelig - men velbrukt - så kom jeg over denne og jeg ble helt i 100 :rødme: Her Nyydelig tekst!! Den står litt lengre ned på samme side som sangen kan høres på. Noter var også å finne på nettet. Kan hende alle har fått denne med seg - foruten jeg da.. he he
linel Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Får ikke til å spille den av, har logget inn og alt... Har kjempelyst til å høre den, er også på jakt etter sang til å ha i kirka
Dions Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 Får ikke til å spille den av, har logget inn og alt... Har kjempelyst til å høre den, er også på jakt etter sang til å ha i kirka Du behøver ikke logge inn.. Den starter spille selv - men den behøver litt tid å buffre - kommer litt an på hastigheten du har. Prøv å vent litt å så ser du om den ikke kommer.. sender deg PM med noen andre linker til samme sang Si gjerne hva dere syns om denne
Serenity88 Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Kan jeg si at han som synger høres helt forferdelig ut? Boybanddårlig...
Dions Skrevet 24. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 24. september 2008 Kan jeg si at han som synger høres helt forferdelig ut? Boybanddårlig... Klart du kan si det!!! Dette er jo KG Den er innspilt i 1977... Forelsket meg i teksten jeg!!! Helt fantastisk flott!!
Serenity88 Skrevet 24. september 2008 #7 Skrevet 24. september 2008 Teksten er jo perfekt til bryllup, skal ikke kverulere på det Skjønner de som velger sangen og
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå