Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 http://www.aftenposten.no/forbruker/digita...icle2668780.ece Står der at problemet skal være delvis løst, men jeg får fortsatt nesten ingen mailer. Venter fortsatt på mail fra flere dager tilbake. Noen andre som har @online.no som har fått mail i dag?
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Tror det er store problemer der, ja. De mailene som kommer gjennom er kraftig forsinket, mens de fleste ikke kommer gjennom i det hele tatt.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 Ser det står på online.no nå at de jobber for å "begrense problemet"... altså ikke løse det? Også står det "litt treghet". Men jeg venter fortsatt på flere dager gamle mailer. Vet ikke om jeg stoler på at ingenting blir borte når det har gått så lang tid.
Titti72 Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Hvis mailen ikke har kommet til deg etter 72 timer, så får avsender beskjed. Da må h*n sende på nytt. Avsender får også beskjed underveis, om at det er problemer. Vi sliter Big Time på jobben, med store dokumenter som sendes til en kollega. Utrolig frustrerende, og irriterende at det ikke står 1 ord om det hos telenor.no. Man må inn på online.no for å lese om det. Ikke et ord sier noen at de "fine" talemaskinene hos support heller om problemet, så jeg ventet i 20 min. på å få beskjed om å lese på online.no
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #5 Skrevet 25. september 2008 Hvis mailen ikke har kommet til deg etter 72 timer, så får avsender beskjed. Da må h*n sende på nytt. Mao så er det feil det de skriver på online.no om at ingenting vil gå tapt. Kanskje de regnet med at det ikke ville være nede så lenge, men nå burde de snart fått oppdatert sidene sine med litt skikkelig informasjon. Så ustabilt som det er nå burde de bedt folk om å unngå å bruke online-mail. Direkte frekt å kalle det "litt treghet" når tre dager gamle mailer fortsatt ikke har kommet frem.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Ikke et ord sier noen at de "fine" talemaskinene hos support heller om problemet, så jeg ventet i 20 min. på å få beskjed om å lese på online.no Haha, ja den maskina er et kapittel for seg. Jeg ventet å få opp et tastevalg, men isteden kommer en streng maskin som sier at du må snakke med den. Fulgt av "jeg forstår ikke", eller i beste fall gjentagelser av det du har sagt. Kom til slutt gjennom til et menneske av kjøtt og blod da, men takket være den talemaskinen så tok det flere minutter bare å bli satt i kø. Tar Telenor betalt for dette, eller er det grønt nummer? Kjøttmannen sa forresten de håper det skal bli fikset i løpet av dagen. Han anbefalte også å sjekke nettleseren, men det ligger jo ikke flere mailer der enn i innboksen.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Nå påstår de på online.no at problemet er løst, men det gjelder i hvert fall ikke hos meg. Sendte en testmelding for en stund siden som ikke har kommet fram, og mailene fra tidligere i dag og tidligere i uka har fortsatt ikke kommet. Men de helgarderer seg ved å si at problemer kan oppstå igjen da. Dette duger ikke når man venter viktige mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå