Gjest Anonymous Skrevet 9. juni 2003 #1 Skrevet 9. juni 2003 ... fjerne føflekker selv? Hvordan gjør man i så fall dette? Har et par små jeg vil bli kvitt...
Silfen Skrevet 9. juni 2003 #2 Skrevet 9. juni 2003 Tror ikke det er særlig lurt nei, med mindre du vil bytte ut flekkene med stygge arr.
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 9. juni 2003 #3 Skrevet 9. juni 2003 ... fjerne føflekker selv? Hvordan gjør man i så fall dette? Har et par små jeg vil bli kvitt... Er du sprø? :o Føflekker må enten fjernes kirurgisk og i enkelte tilfeller kan man også bruke laser. Du må ikke finne på og plukke på de selv- du kan ende opp med infeksjon og stygge arr. Minnie
starie Skrevet 9. juni 2003 #4 Skrevet 9. juni 2003 Dette må du ikke gjøre selv! Jeg kan love deg at de arrene du før er mye styggere enn de små føflekkene dine.
Snupi Skrevet 9. juni 2003 #5 Skrevet 9. juni 2003 Nei det kan du ikke, og hvordan hadde du i såfall tenkt å gjøre det? 8) Hvis føflekkene er på "synlige" plasser så må du vente med å få fjernet dem til sommeren er over! (dette fordi når solen skinner vil det bli stygge arr! :cry:
Cupcake Skrevet 9. juni 2003 #6 Skrevet 9. juni 2003 Jeg husker å ha lest om en dame som fjernet sine føflekker ved først å bedøve området med litt is, og så brukte hun en sånn steril liten kniv (fra apoteket) til å skrape bort med...
smile Skrevet 9. juni 2003 #7 Skrevet 9. juni 2003 Tror ikke du bør gjøre det selv, men vanlige leger fjerner også føflekker og det er vel langt billigere enn laser og andre kirurger
Gjest Kira Skrevet 9. juni 2003 #8 Skrevet 9. juni 2003 "ja" Nei, herregud. Du må ikke finne på å gjøre det selv, da!
Lillebi Skrevet 9. juni 2003 #9 Skrevet 9. juni 2003 Nei, nei og nei! Jeg skjønner at det er fristende og virker enkelt - arr kan man forsåvidt få også både hvis du gjør det selv eller om en lege gjør det, men vær forsiktig med føflekker! Hvis føflekkene er så plagsomme ville jeg gått til en lege og vurdert dem først. Jeg får nesten litt angst av at folk kan finne på å fjerne dem selv... Men så har jeg også dårlige erfaringer med hudkreft da... Føflekker er ikke noe man "leker" med!!
Salt Skrevet 9. juni 2003 #10 Skrevet 9. juni 2003 Jeg husker å ha lest om en dame som fjernet sine føflekker ved først å bedøve området med litt is, og så brukte hun en sånn steril liten kniv (fra apoteket) til å skrape bort med... :o AU!! Det høres vanvittig vondt ut!
Litago Skrevet 9. juni 2003 #11 Skrevet 9. juni 2003 Nix. Ikke finn på å prøve selv. En ting er alle komplikasjoner som kan oppstå, en annen ting er store, stygge arr! Det er veldig kjapt og enkelt å få fjernet føflekker hos legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå