Lille fugl Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei Har klart å rotet (he he) meg inn på FlyLady sine sider på nettet. Lurer på om det er flere her som har brukt tips fra dette? Har fått litt kikk på å få orden i huset. Har derfor myst litt på div forum ang det her på KG også.
Jigva Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Hei Har klart å rotet (he he) meg inn på FlyLady sine sider på nettet. Lurer på om det er flere her som har brukt tips fra dette? Har fått litt kikk på å få orden i huset. Har derfor myst litt på div forum ang det her på KG også. Det er visst en flylady tråd inne på hus og hage siden tror jeg...
mysan Skrevet 25. september 2008 #3 Skrevet 25. september 2008 FlyLady funker fantastisk dersom du orker å følge opp... jeg klarer sånt i to uker i slengen Da er det skinnende vakkert her. Det finnes to tråder om det på hus og hage, eller hva forumet heter.
Bokalven Skrevet 25. september 2008 #4 Skrevet 25. september 2008 Jeg tror det er individuelt. Noen funker det for, andre ikke. Jeg forsøkte det over en lengre periode for noen år siden, men følte at jeg bare ble enda mer sliten og lei, og merket at det definitivt ikke passet for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå