Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Er vant til å ha innvandrerbutikker tilgjengelig, men etter jeg flyttet finner jeg ikke noen! Noen som kjenner til slike butikker i Fredrikstad. Litt godt utvalg på frukt og grønt samt tørkede bønner og diverse. Der jeg bodde før var det flere asiatiske innvandrerbutikker..
Kvist Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Den beste må vel være Oliven som ligger i Farmannsgaten, ved siden av Odds konditori. Også har du jo Holmen Frukt og Grønt som ligger i Holmegata, der er det rimligere, men også litt mindre og mer enkelt. Folkene som driver er veldig hyggelige begge steder, og Holmen Frukt og Grønt har søndagsåpnet
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #3 Skrevet 24. september 2008 Den beste må vel være Oliven som ligger i Farmannsgaten, ved siden av Odds konditori. Også har du jo Holmen Frukt og Grønt som ligger i Holmegata, der er det rimligere, men også litt mindre og mer enkelt. Folkene som driver er veldig hyggelige begge steder, og Holmen Frukt og Grønt har søndagsåpnet Takk for svar! Er det lett å finne for en som ikke er kjent, ligger det sentralt? Jeg foretrekker å handle råvarer på denne måten og da er det jo ekstra hyggelig med koselige folk som driver!
Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #4 Skrevet 24. september 2008 Sjekket kartet og dit skal jeg nok finne. Spent!
Gjest Kontortøs Skrevet 24. september 2008 #5 Skrevet 24. september 2008 Det fins også en innvandrerbutikk i Dammyr, ikke langt fra torvbyen.
Gjest Gjest Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Jeg så en på hjørnet like ved hotellet jeg var på. Sashotellet, altså. Jeg tror butikken het Mekong? Den lå i gaten som går forbi hotellet og mot kjøpesenteret. Og siden jeg ikke kan gatenavnet, er det godt mulig den alt er nevnt.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #7 Skrevet 4. januar 2021 Drar opp dennr, jeg. Er det boen som har noen gode eksotiske butikker ("innvandrerbutikker") å anbefale i Fredrikstad. Helst på Østsiden, ev. i sentrum. Anonymkode: 89384...9eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå