Gå til innhold

Travel Lodge

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har bodd på Travel Lodge i London? Bildene fra hotellrommene er så like at det ser ut til at det er samme bilde so blir brukt, og da blir jeg litt skeptisk. Greit at en kjede kjører samme stil, men når jeg ikke er sikker på om bildet er fra hotellet jeg ser på lurer jeg bare på om det er noe fishy.

Er det ellers noen kjeder som man bør styre unna? Hvilke er ok? Er det noen områder man burde unngå å overnatte i? Jeg mener å huske å bli advart mot Kings Cross for endel år siden, men det kan kanskje ha forandra seg.

Trenger jeg å nevne at jeg ser etter rimelig overnatting?

Endret av LukaFrost
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Travel Lodge er bra kjede. Bodd på diverse steder et titals ganger (dog ikke i London)

Og det er kjempevalutta for pengene. Grunnen til at rommene ser like ut er at de ER like :) de har ca 300 hoteller i England & Irland og de er bygget etter alt skal være likt prinsippet. Er forøverig den kjeden som minner mest om Choice / Thon h. i Norge.

Du kan få billig rom hvis du velger de som ligger nærme City eller Canary wharf (finanssenterene) i helgene. K.K. er trygt om dagen, men om kvelden er det mye gateprostitusjon i området.

Ander billigkjeder (utenom travellodge.co.uk) er ibishotel.co.uk og premierinn.co.uk

Bosatt London (men hjemme på ferie :)

Skrevet

Takk skal du ha!

Sist jeg var i London var jeg en tur innom finanssenteret tidlig på kvelden. Det var lite folk i gatene og jeg følte meg ikke helt komfortabel med å gå alene i gatene. Da følte jeg meg mye tryggere i Earls Court der jeg bodde. Der var det alltid masse folk i gatene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...