Gjest Gjest Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Har nettopp bestilt 2 ukers tur til Gambia, reiser 24 november. Det er vår bryllupsreise. Gleder meg sinnsykt. Noen som har tips om hotell, vi vil gjene bo på 5 stjernes hotell, og ikke midt i sentrum. Ønsker det litt rolig, gjene med sandstrand i veldig nærheten. Har prøvd å søke opp hotell men har ikke funnet noe enda. Gjene litt tips om steder vi burde reise og se også, noen som har vært der?
Lune Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 Det er ikke så ekstremt mye å se på der.. Ta en tur over til Senegal, men da må du fikse visum på forhånd.
Gjest Gjest_Stine_* Skrevet 13. november 2008 #3 Skrevet 13. november 2008 Jeg har en tips om en side med en rekke hoteller http://www.accessgambia.com/hotels.html Jeg skal til gambia på nyåret. Er det noen som vet om det er vanskelig å finne hotell når man kommer ned? Er ikke så veldig kresen på hotell Har ikke lyst å forhåndsbook mer enn de 2 første nettene da vi har lyst å se oss litt rundt først og kanskje være på ulike steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå