Fillippa Skrevet 24. september 2008 #1 Del Skrevet 24. september 2008 Hei folkens! Da har jeg vært på konsultasjon, hadde time i går hos colusseum klinikken. Legen likte jeg kjempe godt!!! Han var virkelig enestående... Han sa tilogmed at visst jeg ikke ble fornøyd med resultatet så skulle han ta operasjonen på nytt uten kostnad! Har nemlig en litt spesiell tendens i det ene brystet så han var litt usikker på hva som kom til å bli best med tanke på å ikke få en "knekk" i brystet! Ble ihvertfall enige om 280 i det ene og 300 i det andre, og under muskel da.... HJELP!!!! Ble veldig usikker nå, med tanke på at det kansje må tas 2 ganger, kan være jeg dropper hele greia tenker jeg nå! Er bare litt oppgitt, og tenker at han sikkert ikke kommer til å få et fint resultat uansett og da kan jeg like så greit gå sånn som jeg er.... off, godt å få lufte seg litt, sorry! BIANCA: Håper du får en fin hjemreise, skal sende deg en tanke på veien her jeg sitter på jobb:) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå