pernille85 Skrevet 24. september 2008 #1 Skrevet 24. september 2008 Hei. Jeg har Pco, for dem som ikke vet hva det er så er den er "tilstand" som i mitt tilfelle gjør at jeg ikke har eggløsning. Min gynekolog har sakt jeg kan prøve medisiner for å fremkynne eggløsning og prøverør da jeg virkelig har lyst å barn. Men siden jeg aldri har mensen så tar jeg graviditets tester ganske jevnlig for å sjekke at jeg ikke er gravid/ eller er det. Ja, gynekologen sa det er vanskelig for meg å bli det, men man vet jo aldri. Jeg bruker ikke prevensjon, og har ikke gjort det di siste 5årene heller. Å så.... i går: Jeg setter meg på do, tisser på denne flotte clearblue pinnen, å ikke noe skjer. (som vanlig) Den lå på badromsvasken, (rart jeg ikke kasta den) Den var negativ i flere timer. Å så mens jeg pusset tennene mine sier samboeren min, se! Å da viste den pluttselig positiv! OI... Etter 4-5 timer er den pluttselig positvi? Dette var da veldig merkelig!?!?!? Er det noen her som har opplevd dette selv? Har time til legen halv3 i dag, men nå har jeg virkelig nerver på høykant!
LoppeLise Skrevet 24. september 2008 #2 Skrevet 24. september 2008 (endret) På de testene du kjøper på apoteket (en av typene i hvertfall), står det at den må leses av ganske med en gang. Så jeg antar at siden dette skjer etter 4-5 timer, er det pga at pinnen er "våt" og det våte trekker seg utover- som igjen kanskje får frem disse strekene.. Så jeg tror nok ikke det er tilfelle.. Men ta en ny test du. Så er du helt sikker Endret 24. september 2008 av LoppeLise
pernille85 Skrevet 24. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2008 På de testene du kjøper på apoteket (en av typene i hvertfall), står det at den må leses av ganske med en gang. Så jeg antar at siden dette skjer etter 4-5 timer, er det pga at pinnen er "våt" og det våte trekker seg utover- som igjen kanskje får frem disse strekene.. Så jeg tror nok ikke det er tilfelle.. Men ta en ny test du. Så er du helt sikker Må nok ta en ny en ja. Men har lest en del om det nå, så skjønner den er negativ... Ønsket bare den var positiv.
pernille85 Skrevet 25. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. september 2008 Hvordan gikk det hos legen? Jeg er ikke gravid. Burde jo ha skjønt det men....
Gjest Pupsilure Skrevet 25. september 2008 #6 Skrevet 25. september 2008 Syntes du hadde god grunn til å tro du var gravid! Merkelig at den kan bli positiv etterhvert... Lykke til med prøvingen da
Mayami Skrevet 25. september 2008 #7 Skrevet 25. september 2008 Huff.... stakar Det er ikke noe moro i det hele tatt når man tenker at det kanskje kan gå bra, også viser det seg at det ikke gjør det likevel... Lykke til videre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå